י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
3 מיליון מאומתים עד כה

מניין הקורבנות חוצה את ה-9 אלף • עדכון קורונה יומי

58 אלף מאומתים חדשים התגלו אתמול, שיעור הבדיקות החיוביות עומד על קרוב ל-30% • עד כה, מפרוץ המגפה, זוהו כ-3 מיליון מאומתים • פחות מ-2,000 בנ"א בריכוזים החרדיים התגלו אתמול כחיוביים • מניין הקורבנות חוצה את ה-9,000 • עדכון קורונה יומי

מניין הקורבנות חוצה את ה-9 אלף • עדכון קורונה יומי
מתחם בדיקת קורונה צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

משרד הבריאות מעדכן הבוקר (חמישי) את נתוני תחלואת הקורונה. לפי שעה, עומד מספר החולים קשה בישראל על 1,096, מספר שלא השתנה דרמטית במהלך הימים האחרונים ונראה כי הוא במגמת התייצבות.

גם בגזרת המאומתים נצפית בלימה כאשר אתמול אובחנו 58 אלף מאומתים חדשים, 2,000 פחות מאמש. 29% סה"כ של בדיקות התגלו אתמול כחיוביות - זאת מתוך 201 אלף בדיקות קורונה שפוענחו.

מסך כלל המאומתים (60 אלף) שזוהו אתמול, פחות מאלפיים הם חרדים. המגזר הערבי עם קרוב לעשרת אלפים והמגזר הכללי עם 46 אלף מאומתים.

מספר המאומתים הנמוך במגזר החרדי, נגזר בין היתר בשל מיעוט הבדיקות שמבצע הציבור, כך שהנתונים הקיימים לא משקפים את תמונת המצב במלואה.

עד כה, מפרוץ המגפה, אומתו למעלה מ-3 מיליון בנ"א בישראל. לפי שעה, ישנם בישראל כ-475 אלף בנ"א המוגדרים 'חולים פעילים'.

מקדם ההדבקה מוסיף לרדת הבוקר, והוא עומד על 0.9 בלבד. כלומר, המגפה נמצאת כעת בשלב דעיכה, ומספר המאומתים עשוי לרדת, בתקווה שבסופו של דבר תכחד המגפה.

מה שמעיב על אופציית הכחדת המגפה לעת עתה, זה בין היתר החשש מזנים חדשים של הקורונה, שבהם יידבקו מחלימי אומיקרון - והמגפה חלילה, תשוב להתפרץ.

מספר הקורבנות מפרוץ הנגיף מתעדכן וחוצה ל"ע את התשעת אלפים נפטרים. נכון להבוקר עומד המספר על 9,013 קורבנות

קורונה משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד