י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הוציא לו אצבע

צפו: למה ח"כ גפני כינה את רה"מ בנט "פסיכי"?

"ראש ממשלה פסיכי" - כך כינה ח"כ משה גפני את ראש הממשלה נפתלי בנט, על רקע חוק הגיוס שעבר בקריאה ראשונה השבוע: "מפחיד שהוא מקבל החלטות שנוגעות לחיים של כולנו". צפו בקטע מראיון שהעניק הבוקר גפני בערוץ הכנסת

צפו: למה ח"כ גפני כינה את רה"מ בנט "פסיכי"?
משה גפני ונפתלי בנט צילום: Marc Israel Sellem/POOL

ברקע העימות בין השניים בראשית השבוע, אחרי שיו"ר יהדות התורה ח"כ גפני קרא לעברו של ראש הממשלה נפתלי בנט, "בושה", תכף לאחר ההצבעה על חוק הגיוס. הבוקר, בראיון ל'ערוץ הכנסת' הוא מוסיף ותוקף ומכנה את בנט "פסיכי".

בראיון, הסביר חבר הכנסת משה גפני, כי אחרי שעבר חוק הגיוס בקריאה ראשונה, חלק מחברי הכנסת היו עצובים, אך למרות זאת בנט בחר להתנהג בבוטות, "מה אתה מצפה מראש ממשלה בזמן שזה קורה? הוא הצליח להעביר את החוק שבועיים אחרי שנכשל, הוא רואה שיש כאלה שעצובים, אבל הוא מסמן לי לייק, ועושה תנועה שמתאימה לגן ילדים".

"זה ראש ממשלה פסיכי". הכריז גפני, "ראש ממשלה נורמלי היה ניגש אלי והיה אומר לי שנשב ונדבר. הוא ראש ממשלה בממשלה שקוראת לעצמה ריפוי ושינוי? הוא מדבר על אחדות, זה מה שהוא יודע לעשות? כמו בגן ילדים".

עוד הוסיף חבר הכנסת גפני ותקף את ראש הממשלה נפתלי בנט, "זה בושה. מפחיד שהוא מקבל החלטות על החיים של כולנו". ‬בהמשך הראיון חזר גפני והתעקש כי הוא אכן מתכוון לזה שבנט הוא "פסיכי".

 

נפתלי בנט משה גפני חוק הגיוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד