כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
אירוע חמור

בית החולים הדסה: מטופל ניסה לחטוף למאבטח את הנשק

אירוע אלימות חמור התרחש לפני זמן קצר בחדר המיון בבית החולים הדסה הר הצופים, במהלכו מטופל תקף אנשי בטחון באגרופים לפניהם, ואחד ממלוויו אף ניסה לחטוף נשק של מאבטח | צוות הבטחון השתלט על המטופל ושני המלווים שלו והזעיק את המשטרה שעצרה אותם 

בית החולים הדסה: מטופל ניסה לחטוף למאבטח את הנשק

אירוע אלימות חמור התרחש לפני זמן קצר (חמישי) בחדר המיון בבית החולים הדסה הר הצופים, במהלכו מטופל תקף אנשי בטחון באגרופים, ואחד ממלוויו אף ניסה לחטוף נשק של מאבטח, כך נמסר מבית החולים. 

לפי העדכון מהדסה, צוות הבטחון השתלט על המטופל ושני המלווים שלו והזעיק את משטרת ישראל שעצרה אותם.

מהנהלת הדסה נמסר: "איננו עוברים לסדר היום לאחר אירוע קשה שכזה ואנו מצהירים בפני כל מבקר או מטופל, כי מקומה של האלימות אינו בבית החולים שלנו", נמסר. 

עוד מסרו מהנהלת בית החולים: "כאן מטפלים, מרפאים ומצילים חיים ולא ניתן לשום גורם לפעול באלימות מכל סוג. הנהלת המוסד תעמוד באופן נחרץ להגנה על כל עובדיה", הבטיחו. 

לפי משטרת ישראל, בשעות הצהריים, התקבל במשטרה דיווח מבית החולים הר הצופים בירושלים על תקיפה בין החשודים למאבטחי בית החולים. "הכוחות עצרו את החשודים והם הועברו לחקירה", נמסר מהמשטרה. 

מחקירת המשטרה, עולה, כי במהלך הליך שחרור מבית החולים של אחד המעורבים, החל ויכוח במקום בינו לבין המאבטחים אליו הצטרף בשלב מאוחר יותר בן משפחה נוסף. מאבטחים שהוזעקו למקום ניסו להרגיע את החשודים שהחלו להשתולל במקום ולתקוף את המאבטחים באגרופים ואחד מהם אף ניסה לחטוף את נשקו של אחד המאבטחים.

המאבטחים הצליחו להשתלט על המעורבים עד בוא השוטרים למקום אשר עצרו את שני החשודים והעבירו אותם לתחנת המשטרה 

בית החולים הדסה כוחות הבטחון משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד