כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
קורא למדינות לשתף פעולה

ליברמן פסימי: זו הסיבה שאנחנו בדרך לכאוס

בראיון שהעניק ליברמן הוא הציג את משנתו בקשר לעתיד העולם ואמר כי הוא צועד לכאוס. שר האוצר הציג ארבעה זרזים שלדעתו מניעים את העולם לעבר הכאוס. המטבעות הדיגיטליים ו"הרשת האפלה" בראש האיומים

ליברמן פסימי: זו הסיבה שאנחנו בדרך לכאוס
צילום איור של ביטקוין צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

בראיון שהעניק שר האוצר אביגדור ליברמן לעיתון ג'רוזלם פוסט ויפורסם בסוף השבוע, הוא התייחס לסכנות העתידיות ואמר כי "הרשת האפלה" והמטבעות הדיגיטליים הם גורמים שמניעים את העולם לעבר "כאוס".

שר האוצר אמר כי על מדינות העולם צריכות לפעול באופן מיידי בשיתוף פעולה על מנת לעצור את "הגלישה הגלובלית לעבר כאוס ואנרכיה עקב עליית הטכנולוגיה המסוכנת".

ליברמן ניתח את הסכנות והצביע על ארבעה זרזים לדעתו שיובילו לכאוס עולמי. ראשית התייחס ליברמן לבינה מלאכותית וליכולת של צעירים להשתלט ולהשפיע על המחשבים והטלפונים הסלולריים, כפי שלא היה ניתן להעלות על הדעת לפני מספר שנים.

הזרז השני לפי ליברמן, הוא עלייתם של המטבעות הדיגיטליים ברחבי העולם. "כל קבוצה קטנה של אנשים מתאספת ויוצרת מטבע דיגיטלי. יש שוקי קריפטו באיראן שמתחמקים מסנקציות, וניתן להשתמש בהם על מנת לממן טרור ופשיעה", כך ליברמן.

הזרז השלישי, לפי ליברמן, הוא "הרשת האפלה" המכונה 'דארק נט', שלדבריו משמשת כמקום מפגש של פושעים ופעילות טרור. הזרז הרביעי בדרך לכאוס עולמי לפי שר האוצר ליברמן, הוא התמוטטות וקריסה של הסדר ומערכות הבינלאומיות.

דוגמא להתמוטטות של הסדר העולמי מוצא ליברמן בשיחות שנערכות בימים אלו בווינה בין איראן למעצמות בסוגיית הגרעין. ליברמן מסביר כי בשעה שהאיראנים יושבים במו"מ מול המערב, ביד השנייה הם מספקים משאבים לטרור ברחבי העולם.

אביגדור ליברמן מטבעות דיגיטליים כאוס איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד