י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ההורים תובעים את הקייטרינג

בשיא השמחה: כלת בת המצווה פונתה לבית החולים

שמחת בת מצווה של נערה ממנהטן בניו יורק נהרסה, לאחר שזו נתקפה באלרגיה קשה כי אכלה חתיכת פיתה - ועד מהרה החלה להקיא | המשפחה תובעת את מארגני האירוע

בשיא השמחה: כלת בת המצווה פונתה לבית החולים
אילוסטרציה צילום: unsplash

יואל והולי קורצברג הוציאו יותר מ-53,000 דולר עבור היום המיוחד של בתם הבכורה, שמחת בת המצווה שנחגגה ברובע מידטאון שבמנהטן בניו יורק. לאירוע בת מצווה שהתקיים בפברואר 2019, הגיעו לפחות 85 מבוגרים ו-45 ילדים, אשר נטלו חלק בשמחה וסעדו את ליבם במנות יוקרתיות ומרשימות.

בני הזוג הדגישו שוב ושוב בפני הקייטרינג כי על כל המאכלים במסיבה להיות 'ללא גלוטן' ומאכלים "בטוחים לאלרגיים", ואמרו למסעדה שאורחים עם אלרגיות חמורות ומצבים כמו רגישות לצליאק ישתתפו.

"נפגשנו איתם כל כך הרבה פעמים ובאמת הדגשנו שלבתנו הקטנה, יש צליאק ואלרגיה קשה לאגוזים ורגישות למוצרי חלב, אמרנו את זה כל כך הרבה פעמים, אמרנו שאנחנו מצטערים שאנחנו חוזרים על עצמנו", סיפר אב המשפחה יואל קורצברג, ל'ניו יורק פוסט' והוסיף, "זה היה מאוד מאכזב".

בעלי המסעדה אמרו לזוג שהם "יקפידו להבטיח שאורחים עם צליאק ו/או אלרגיות יוכלו לאכול בבטחה באירוע" והבטיחו לסמן מזונות שיש בהם גלוטן ומוצרי חלב, כך טענו בני הזוג קורצברג במנהטן בתביעה שהגישו לבית המשפט.

אך המסעדה לא רק שלכאורה לא סימנה את האוכל, טוענים בני הזוג קורצברג, אלא שכאשר בתם בת ה-10 בדקה פעמיים ושאלה את אחד העובדים אם הפיתות ללא גלוטן, העובד אמר לה בטעות שזה ללא גלוטן, כך לפי התביעה.

"הבת שלי בודקת, היא שאלה, האם זה נטול גלוטן", סיפר קורצברג. "זה לא היה והיא אכלה את זה והיא פשוט חלתה בצורה חזקה מאוד", הוא הוסיף כי "המסיבה היתה אמורה להיות אירוע מיוחד מאוד" אמר, אך במקום זאת, בני הזוג טיפלו בילדתם החולה בזמן שהיו אמורים לברך אורחים.

"זה הדבר היחיד שאתה יכול לזכור מאירוע שאמור להיות אירוע משמח באמת. היא רצתה לחגוג עם אחותה. בסוף היא הייתה מותשת לחלוטין לאחר שהקיאה שוב ושוב", ציין.

פסק הדין יינתן במועד מאוחר יותר. כאן ב'בחדרי' נמשיך ונעקוב אחר הסיפור.

חגיגת בת מצווה תביעה משפטית אלרגיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד