ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
דרישה להחזרת עונש המוות

חייל נעצר בחשד להריגת רופא השיניים שטיפל בארוסתו

ג'ונגל בארץ הארזים: חייל בצבא לבנון נעצר בסוף השבוע בשל רצח של רופא שיניים: החייל כעס על כך שלא הצליח לעצור ולטפל בכאבי השיניים של ארוסתו לאחר טיפול במרפאתו

רופא שיניים, אילוסטרציה
רופא שיניים, אילוסטרציה צילום: unsplash

מכוחות ביטחון הפנים של לבנון נמסר כי חייל שפרץ למרפאתו של רופא השיניים אלי ג'סר, דקר אותו שבע פעמים ונמלט מהמקום בכפר אבלה בבקעת לבנון.

כלי תקשורת מקומיים דיווחו כי החייל כעס בגלל שארוסתו נותרה עם כאבים לאחר טיפול במרפאתו של ג'אסר. צילומי טלוויזיה במעגל סגור שפורסמו ברשתות החברתיות המקומיות הראו את החשוד נכנס למרפאה ואז עוזב את המקום בבהילות לאחר הרצח.

התקרית זעזעה את הלבנונים ועוררה סערה ברשתות החברתיות, כאשר רבים הזדהו עם משפחתו של ג'אסר ורוב הגולשים קראו להחזיר את עונש המוות כדי "לעצור רציחות נוראיות".

אתר 'ערב ניוז' שוחח עם חברו לכיתה של ג'אסר, שביקש אנונימיות וסיים עם הרופא את לימודי הרפואה. "חדשות איומות, זה ג'ונגל שאנחנו חיים בו, אלי לא היה ראוי למות כך, הוא אבא טרי". החשוד הודה במהלך חקירות ראשוניות שדקר את הקורבן בשל "התוצאות הלא משביעות רצון של הטיפול בארוסתו".

"חוקרי זירת הפשע יבצעו שחזור עם החשוד במרפאתו של הקורבן, כדי לשחזר ולהסביר כיצד הוא ביצע את הרצח שלו", אמר גורם בתביעה בלבנון, הוא הסביר כי בהמשך ישוו התובעים את הצהרתו המילולית של החשוד עם ראיות שנאספו בזירה.

פרמדיקים מיהרו לעזרת רופא השיניים שנפצע קשה, הוא פונה לבית חולים סמוך אך מותו נקבע עם הגעתו. רופא השיניים מאזן נג'יב אמר שהוא איבד "עמית נלהב ומיוחד מאוד", והוסיף: "אני לא יכול להביע כמה זה עצוב, במיוחד עבור אשתו ותינוקו בן הארבעה חודשים".

לבנון חייל רופא שיניים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד