ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
כישלון או אינפלציה

הציבור מסמן את האחראי: ליברמן מתנהל גרוע בגל ההתייקרות

יוקר המחיה מאמיר בתקופה האחרונה ומורגש כמעט בכל בית בישראל. מוצרי צריכה בסיסיים זינקו בצורה דרסטית והנפגעים העיקריים הם אנשי השכבות החלשות והבינוניות | מסקר שפורסם עולה כי הציבור מצא את האשם: שר האוצר ליברמן, שמצידו מתעלם ומגלגל את האחריות הלאה

הציבור מסמן את האחראי: ליברמן מתנהל גרוע בגל ההתייקרות
ליברמן צילום: הדס פרוש, פלאש90

67% מהציבור חושב כי שר האוצר אביגדור ליברמן פועל 'גרוע' בטיפול ביוקר המחיה, כך עולה מסקר שפורסם ב'חדשות הבוקר' היום (ראשון) בו נשאלו האזרחים על הטיפול ביוקר המחיה.

לפי הסקר, 67% מכלל הנשאלים סברו כי שר האוצר אביגדור ליברמן אינו מתפקד בנושא יוקר המחיה ומטפל בו באופן גרוע, לעומת 22% בלבד שהשיבו כי ליברמן מטפל בו בצורה טובה.

לפי פילוח בין תומכי הממשלה למתנגדי הממשלה, גם שם ליברמן מקבל ציון כושל, כך 50% מתומכי הממשלה סבורים כי הטיפול של ליברמן הוא גרוע, בזמן ש-91% מתנגדי הממשלה סוברים כך גם כן.

באופן כללי סוברים 90% מהנשאלים בסקר כי הממשלה לא עושה מספיק בטיפול בנושא יוקר המחיה. בפילוח בין תומכי הממשלה למתנגדיה, 88% מתומכי הקואליציה סוברים כי הממשלה אינה מתפקדת כראוי בנושא, ו-94% מתומכי האופוזיציה סבורים כך גם כן.

אך בניגוד לקולות העולים מן השטח, גם הבוקר סירב ליברמן להתרשם מהצעקה הציבורית, ובראיונות שהעניק גלגל את האחריות מפתחו. "להעלאת המחירים יש מילה - אינפלציה. ובישראל היא חצי ממדינות כמו בלגיה, גרמניה וארצות הברית - כך שיחסית אנחנו במצב טוב", אמר שר האוצר בראיון לרשת ב'.

יוקר המחיה איווט ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד