י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בפעם התשיעית

עצורים בחשד להצתת רכבו של התושב היהודי

בלשים ולוחמי מג"ב עצרי שני צעירים ערבים, בחשד שהציתו את רכבו של טל ישובייב, תושב שכונת שייח ג'ראח, בפעם התשיעית | בן גביר: "ראוי להציב מארבים סמוך לבית" | צפו

עצורים בחשד להצתת רכבו של התושב היהודי
מעצר החשוד צילום: דוברות המשטרה

שני תושבי מזרח ירושלים נעצרו בחשד להצתת רכבו של טל ישובייב, תושב שכונת שייח ג'ראח בירושלים. רכבו של טל יושובייב, הסובל מהתנכלות מתמשכת מצד תושבים ערבים, הוצת בשבוע שעבר - בפעם התשיעית.

הלילה, בפעילות בלשי תחנת שלם במחוז ירושלים יחד עם לוחמי מג"ב, נעצרו שני החשודים שעפ״י החשד היו מעורבים בהצתת כלי רכב.

בעקבות ההצתה שהתרחשה בשבוע שעבר, לא היו נפגעים ונגרם נזק לכלי הרכב. לאחר ההצתה כוחות משטרה ערכו באזור סריקות אחר חשודים במעשה והמשטרה פתחה בחקירה. בתום פעילות חקירתית של המשטרה, הלילה נעצרו שני חשודים (28,18) תושבי מזרח ירושלים, בחשד להצתת כלי הרכב. לאחר מעצרם, החשודים הועברו לחקירה בתחנת שלם.

"משטרת ישראל תמשיך לפעול נגד כל פורע חוק שיפגע בשלום הציבור, בטחונו ורכושו", נמסר מהמשטרה.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר: "עם כל הכבוד והערכה לצילומים (החשובים) ששוחררו מדוברות המשטרה על מעצר החשודים, הפעם אני מצפה שחקירת המשטרה תניב כתב אישום וענישה חמורה ולא מדיניות של דלת מסתובבת שהעבריינים משוחררים אחרי יומיים, במקרה הטוב למעצר בית בתוך השכונה. מקומם של המציתים בכלא ולא ייתכן כי החקירות לא יבשילו למציאת האשמים. 9 פעמים הצתת רכב זה אירוע שהמשטרה יכולה לעצור ובטח שאחרי הפעם התשיעית, ראוי (עדיין) להציב מארבים סמוך לבית".

הצתת רכבים מזרח ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד