ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מהומה בקואליציה

רע"מ במסר מאיים: "לא תהיה יותר משמעת"

שעות להצבעה על חוק האזרחות, מהומה בקואליציה בעקבות הדרישה לחופש הצבעה • לצד כחול לבן ומרצ, גם ברע"מ מחריפים את הטון ומאיימים כי לא יהיו כפופים יותר למשמעת הקואליציה | כל הפרטים

רע"מ במסר מאיים: "לא תהיה יותר משמעת"
מנסור עבאס צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ברע"מ מחריפים את הטון לקראת ההצבעה בשעות הקרובות על חוק האזרחות ומאיימים להצביע נגד הצעות חוק אחרות באם יינתן חופש הצבעה בקואליציה על הצעות החוק שיעלו השבוע להצבעה.

עיקר המהומה בקואליציה היא סביב ההצעה להעניק חופש הצבעה בקואליציה כדי למנוע משבר מול סיעות השמאל והסיעות הערביות, כאשר הצעות החוק יעברו בתמיכת נציגי האופוזיציה.

כפי שדווח אמש (מוצ"ש), במרצ וכחול לבן מתנגדים לחופש הצבעה, אליהם מצטרפים הבוקר גם סיעת רע"מ הערבית עם מסר מאיים כי משמעות ההחלטה היא הסרת המשמעת הקואליציונית לגמרי.

יושב ראש סיעת רע"מ ויאליד טאהא צייץ בחשבון הטוויטר, "חופש הצבעה על חוק האזרחות הגזעני על שתי גרסותיו, פירושו חופש הצבעה מלא על כל חוק שיעלה", זאת כמסר מאיים להנהלת הקואליציה.

בסיעת תקווה חדשה הודיעו גם כן כי יתמכו בהצעות החוק ובהסרת הערר שהוגשו על ידי מרצ ויו"ר 'יש עתיד' השר יאיר לפיד, מה שכנראה נותן רוב וודאי גם בדיון הממשלה שתתכנס בשעות הבוקר.

מפלגת רע"מ חופש הצבעה חוק האזרחות איילת שקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד