י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
האומיקרון בישראל

 שיא בחולים קשים: מספר המתחסנים בשפל • עדכון קורונה יומי

מספר המאומתים יורד שוב, ועומד על 33 אלף. 28% מהנבדקים אתמול התגלו כחיוביים • מנין החולים קשה שובר שוב את שיאיו מפרוץ המגפה ועולה ל-1,263 • מנין הקורבנות מוסיף לעלות הבוקר • מספר המתחסנים הכללי בשפל • עדכון קורונה יומי

 שיא בחולים קשים: מספר המתחסנים בשפל • עדכון קורונה יומי
מחלקת קורונה בזיו צילום: דוד כהן, פלאש 90

משרד הבריאות מעדכן הבוקר (ראשון) את נתוני תחלואת הקורונה. זינוק נוסף במנין החולים קשים שעולה הבוקר ל-1,263, ושובר את שיאו מפרוץ המגפה.

אתמול אובחנו 33 אלף מאומתים חדשים, 4,000 פחות משלשום. 28% מהנבדקים אתמול התגלו כחיוביים - זאת מתוך 115 אלף בדיקות קורונה שפוענחו.

מקדם ההדבקה ממשיך גם הוא במגמת הירידה. לפי העדכון האחרון של משרד הבריאות עומד המקדם על 0.86. נכון לעכשיו כשהמקדם מתחת ל-1 המגפה נמצאת בשלב דעיכה, ומספר המאומתים עשוי לרדת, בתקווה שבסופו של דבר תכחד המגפה.

מה שמעיב על אופציית הכחדת המגפה, היא לעת עתה, בין היתר החשש מזנים חדשים של הקורונה, שבה יידבקו מחלימי אומיקרון - והמגפה תשוב להתפרץ.

מספר אנשי הצוות במערכת הבריאות אשר נדרשים בבידוד - ממשיך לרדת. לפי שעה, ישנם 6,225 אנשי צוות בבידוד. מתוכם, 913 הם רופאים, שחסרונם מורגש במיוחד, וכן 1,961 אחים ואחיות.

במקביל, מספרי המתחסנים יורד לשפל. אמש, התחסנו 414 איש בלבד, במנת החיסון הרביעית. 197 איש קיבלו אמש את מנת הבוסטר השלישית. את החיסון השני והמשלים קיבלו אתמול 330 בני אדם, ו-61 בלבד התחסנו אתמול במנה הראשונה.

בתוך כך, מספר הקורבנות מפרוץ הנגיף מתעדכן הערב, והוא עולה שוב מ-9,135 אמש, ל-9,139 הבוקר.

עדכון קורונה יומי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד