י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"צחוק הגורל"

עיתונאי השמאל מתייצב לימין נתניהו: "זו מטרת הפרקליטות והמשטרה"

עיתונאי הארץ גדעון לוי, מגיב לגילויים החדשים על התוכנה שהותקנה אצל הטלפון של שלמה פילבר, עד המדינה, וסובר כי המטרה של הפרקליטות והמשטרה הייתה להפליל את ראש הממשלה לשעבר

עיתונאי השמאל מתייצב לימין נתניהו: "זו מטרת הפרקליטות והמשטרה"
עיתונאי 'הארץ' גדעון לוי צילום: פלאש 90

גדעון לוי, עיתונאי הארץ, פרסם הבוקר (ראשון) מאמר בו תקף את הפרקליטות והמשטרה לאור הדיווחים כי המשטרה השתמשה בתוכנת 'פסגוס' כדי לעקוב אחרי אחד (לפחות) מעדי המדינה נגד נתניהו.

בטור כתב לוי, כי "מסקנה אחת כבר ברורה: המשטרה ואולי גם הפרקליטות החליטו להפליל את נתניהו בכל דרך שהיא, כמעט בכל מחיר. הולך ומתברר שטענותיו וטענות אוהדיו היו נכונות, לפחות במשהו".

"הולך ומתברר שטענותיו וטענות אוהדיו היו נכונות, לפחות במשהו. אמנם לא עד כדי תפירת תיקים כטענתם — זה עתיד להתברר במשפט — וגם לא הדחת ראש ממשלה מכהן על ידי מערכת המשפט, אך בוודאי מרדף נטול רסן כדי להפלילו. מישהו רצה לראות את נתניהו מובא לדין. רצה מאוד מאוד", כך לדבריו.

"צחוק הגורל: האיש שקידם את מכירות NSO למשטרים אפלים בעבור תועלת מדינית לישראל נפל בעצמו קורבן לזוהמה הזאת. הגולם קם על יוצרו בדרך אירונית במיוחד. אך גם זה אינו ממעיט מחומרת השימוש בכלי הרעיל נגדו", הוסיף.

הוא סיים וכתב, "משפט נתניהו בעיצומו. עד כה קשה להצביע על האקדח המעשן שיצדיק את האישומים החמורים ואת האווירה הציבורית השוטמת, אך הדרך עדיין ארוכה. תמיד יהיה עד המדינה הבא, שעליו יגידו יריביו ותובעיו שהוא האיש שיספק את הסחורה. עכשיו הנעקב שלמה פילבר ניצב במרכז. מחר יהיה אחד אחר. לכן המעקב הזה הרסני כל כך. הוא מחזק את התחושה הציבורית שנתניהו אכן נרדף".

גדעון לוי משפטו של בנימין נתניהו משטרת ישראל שלמה פילבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד