כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הלם בקהילה

טרגדיה בשבת: קשיש בן 99 נהרג בדרכו לתפילת מנחה

הלם בקהילה היהודית במנהטן ביץ', בעקבות פטירתו הטראגית של גבאי בית הכנסת השכונתי עשרות בשנים, ר' ג'ק מיקולינסר ז"ל בגיל 99, לאחר שנפגע מרכב חולף בדרכו לתפילת מנחה של שבת בבית הכנסת. במשך שנים למרות גילו המופלג עמד לצד בימת הקריאה בתורה

טרגדיה בשבת: קשיש בן 99 נהרג בדרכו לתפילת מנחה
ג'ק מיקולינסר ז"ל צילום: Yeshiva world news

טרגדיה פקדה את הקהילה היהודית במנהטן ביץ' בשבת אחר הצהריים, כאשר גבאי בית הכנסת בן ה-99 מהמרכז היהודי במנהטן ביץ' נפגע מרכב ונהרג כאשר חצה את הרחוב בסביבות השעה 17:00. אנשי רפואה הובילו את הפצוע במצב אנוש לבית החולים קוני איילנד, אך לא ניתן היה להצילו.

המנוח הוא ג'ק מיקולינסר ז"ל שיצא לבית הכנסת למנחה בכיסא גלגלים ולווה על ידי חברו, המתנדב בארגון 'הצלה' של פלטבוש, כשמר מיקולינסר חצה את הצומת של רחוב קולרידג' ושדרות אוריינטל, הוא נפגע אנושות מרכב שטח מסוג BMW.

מתנדבים מארגון 'חסד של אמת' הגיעו למקום התאונה לאחר השבת כדי להבטיח את כבוד המת. כך דיווח האתר Yeshiva world news. הנהג בן ה-52 נשאר במקום, כך מסרה המשטרה. נכון להבוקר (ראשון) טרם הוגש כתב אישום נגד הנהג הפוגע.

מהמשטרה נמסר כי "נהג רכב השטח נשאר במקום לאחר התאונה שעדיין לא נחקרה". מיקולינסר היה בעלים של מאפייה ותיקה בברייטון ביץ', והיה ידוע כמי שעמד מידי שבת על בימת בית הכנסת בכל קריאות התורה למרות גילו המופלג, כולל ביום שבת האחרונה, שעות ספורות לפני שנהרג בתאונה הנוראה.

הלוייתו תתקיים היום בבית הקברות בוולווד שבמנהטן.

יהי זכרו ברוך.

קשיש מנהטן תאונת דרכים קטלנית גבאי בית כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד