כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
הסתיים בנס

מטופל הצית את מיטתו בבית החולים

מטופל הצית דליקה במרכז הרפואי בני ציון שבחיפה. כוחות הביטחון במקום השתלטו על המזרן הבוער. כוחות הכיבוי שהוזעקו - שחררו את העשן הכלוא. אין נפגעים באירוע, ונזק קל בלבד נגרם למיטת האשפוז 

מטופל הצית את מיטתו בבית החולים
מיטת המטופל צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל

מטופל במרכז הרפואי 'בני ציון' שבחיפה, הצית הערב (ראשון) את המזרן שבחדרו. כוחות הביטחון של ביה"ח השתלטו על המזרן הבוער ובהמשך חברו אליהם כבאים ששחררו את העשן הכלוא. בחסדי שמים אין נפגעים באירוע, ונזק קל בלבד נגרם למיטת האשפוז. 

"לפני שעה קלה התקבלה במוקד 102 של מחוז חוף הודעה מוקלטת על שריפה שקלטו מערכות גילוי האש בבית החולים בני ציון", נמסר מכבאות והצלה. "בשיחה לבית החולים הודיעו ממחלקת הבטחון כי אכן יש אש ועשן באחת המחלקות שאחד החולים ניסה להצית את מיטתו ויש צורך שלוחמי האש יגיעו במהירות" נמסר מהארגון. 

לוחמי האש מתחנת חיפה הגיעו למקום ולאחר שחברו לאנשי הביטחון שהספיקו בינתיים לגלות תושיה ולהשתלט בעצמם על האש שחררו הלוחמים את העשן הכלוא. כאמור, בחסדי השם אין נפגעים באירוע ונזק קל נגרם למיטת האשפוז.

מהמרכז הרפואי בני ציון נמסר, "מטופל תשוש נפש, הצית מסיבה לא ברורה מזרן במחלקת פנימית ב' במרכז הרפואי בני ציון. אין נפגעים. הדליקה כובתה בסיוע מכבי אש וצוותי ביטחון בביה"ח", מסרו במרכז הרפואי. 

בני ציון חיפה כיבוי והצלה דליקה הצתה מכוונת בית חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד