ט"ו אייר התשפ"ד
23.05.2024
"כמה פרופורציות ברגעים אלה"

התמונה שריגשה את הרשת: הצוות הרפואי ליווה את בת ה-11 לחוות את השמש

תמונתה של בת ה-11 מהיחידה לטיפול נמרץ לב בשניידר, אשר מובלת החוצה ע"י הצוות הרפואי שהוזעק להגשים את בקשתה, לחוש מעט שמש - הופץ היום ברשת וגרם לרבים להתרגש | "כמה פרופורציות ברגעים אלה"

התמונה שריגשה את הרשת: הצוות הרפואי ליווה את בת ה-11 לחוות את השמש
הוציאו את בת ה-11 לשמש צילום: דוברות שניידר

תמונתה של המטופלת בת ה-11 מהיחידה לטיפול נמרץ לב בבית החולים לילדים 'שניידר', אשר מובלת החוצה ע"י הצוות הרפואי שהוזעק להגשים את בקשתה, לחוש מעט שמש - הופץ היום (שני) ברשת וגרם לרבים להתרגש. 

בת ה-11, אשר מחוברת ל"ע למעלה מ-40 יום למכשיר האקמו הנורא, שתפקידו להחליף את פעולת הלב והריאות, ביקשה מהצוות בביה"ח לצאת קצת לשמש. 

"ברגע שהפציעה השמש מבין העננים התארגן הצוות המטפל, רופא, אחות ומפעילי מכונת לב ריאה - ובמאמץ משותף לקחו אותה להנות מהאור", נמסר מבית החולים בהקשר התמונה שריגשה רבים. 

"כולנו תקווה שהיא תחזור לאיתנה ושהקרניים המחממות של השמש יעזרו לה להבריא", הוסיפו בשניידר. 

ברשתות החברתיות הופצה התמונה במהרה, וגרמה להתרגשות רבה: "כל הכבוד. מלאכים בכחול", נכתב. "כמה פרופורציות ברגעים אלה", כתבה גולשת אחרת. 

בתוך כך, בעוד נגיף הקורונה ומניין החולים הקשים שוטף את בתי החולים, מסרו היום משניידר ל'בחדרי חרדים', כי לא נצפתה תחלואת קורונה חריפה בילדים: "ילדים כמעט ולא נזקקים לאשפוז בשל קורונה. אבל יש להם בעיות אחרות ולפעמים גם קורונה", נמסר. 

עוד הוסיפו בשניידר: "בית החולים עמוס כעת בשל בידודי הילדים והצוותים, וגם בגלל מחלות חורף. אבל מחזיקים מעמד".

בידוד קורונה שניידר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד