י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
כלבים לשיסוי

נעצרו ציידים שהשתמשו בשיטות אכזריות נגד חיות בר

מוקדם יותר היום, לפנות בוקר, התקיים מבצע אכיפה כנגד חשודים בציד לא חוקי באזור טייבה. במהלך החיפושים אותרו ממצאים רבים הקושרים את החשודים לצייד ובין היתר כוללים שיטות צייד אכזריות במיוחד כגון מלכודות אשר מוחבאות בשטח ולוכדות את רגלה של חיית הבר, ובמקרה הגרוע יותר מביאה לקטיעת רגלה ומוות איטי לחיית הבר, כלבים ששימשו לשיסוי והריגת דורבנים 

נעצרו ציידים שהשתמשו בשיטות אכזריות נגד חיות בר
אילוסטרציה צילום: פלאש 90

היום (שלישי) לפנות בוקר, התקיים מבצע אכיפה כנגד חשודים בציד לא חוקי באזור טייבה. פקחי רשות הטבע והגנים, בשיתוף כוחות משטרה וצבא ביצעו במהלך המבצע חיפושים במתחמים אשר משויכים לאבא ובן תושבי טייבה המחזיקים גם במתחמים בתחום הרשות הפלשתינאית.

במהלך החיפושים אותרו ממצאים רבים הקושרים את החשודים לצייד ובין היתר כוללים שיטות צייד אכזריות במיוחד כגון מלכודות אשר מוחבאות בשטח ולוכדות את רגלה של חיית הבר, ובמקרה הגרוע יותר מביאה לקטיעת רגלה ומוות איטי לחיית הבר, כלבים ששימשו לשיסוי והריגת דורבנים.

חשוב לציין ששיסוי כלבים בדורבנים י לפגוע ולהמית גם את הכלבים כתוצאה מפציעת הכלבים מקוצי הדורבן כשהוא מנסה להתגונן.

טל רותם, ממונה פיקוח חקירות ואכיפה במחוז מרכז מסרה היום: "אנו רואים בחומרה כל ניסיון אחזקה לא חוקית או ציד של חיות בר מוגנות, הצייד הינו חוצה גבולות ונערך משני צידי הגדר", כך לדבריה. 

צייד משטרת ישראל רשות הטבע והגנים טייבה רשות הפלסטינית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד