י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
גניבה הוגנת

חמוש פלש לבית כדי להתקלח, לאכול ולישון - והשאיר תשלום

גבר חמוש פלש לבית בניו מקסיקו, כדי להתקלח לאכול ולישון, והשאיר אחריו תשלום בבית כשהוא עזב את המקום | למחרת, בעקבות ניסיון שדידת רכב נעצר החשוד והתנצל על מעשיו

חמוש פלש לבית כדי להתקלח, לאכול ולישון - והשאיר תשלום
שודד בפעולה. אילוסטרציה צילום: pixabay

גבר בניו מקסיקו שפלש לבית כשהוא חמוש ב-AR-15, התקלח, אכל מהמקרר, שתה בירה, והשאיר 200 דולר ואף התנצל בפני המשפחה כשהם גילו אותו.

לאחר שפרץ דרך חלון ב-30 בינואר, טרל כריסטסון שהיה חמוש ברובה AR-15 במהלך הפריצה, אכל ושתה בירה והתרחץ בבית, הוא גילה לפתע שבני הזוג חזרו הביתה בשעה שהוא היה שם, כך מסרה המשטרה בניו מקסיקו.

כשהבחינו הזוג בכלי הנשק בשקית לצד הגבר, התקשרו בני הזוג מיד לשוטרים, אך כריסטסון, בן ה-34 לא התבלבל, התנצל והשאיר לזוג 200 דולר על השימוש בבית, ואמר שזה 'החזר על החלון ששבר', ואז נמלט מהמקום.

לטענת המשטרה, הפולש אמר לבעלי הבית כי הוא פרץ כדי שיהיה לו מקום חם לישון והתנצל על כך. "הגבר היה נבוך מאוד והתנצל על המצב", אמר בעל הדירה, בתלונה שהגיש התברר כי הגניבה לרכושו של בעל הבית הסתכמה ב-15 דולר בלבד, כאשר תכשיטים שהושארו על כוננית בבית על ידי הזוג, נותרו במקומם.

בני הזוג הוסיפו כי כריסטסון, בעודו חמוש, לא איים עליהם במהלך ההיתקלות, ואף היה בתהליך של שטיפת כלים בהם השתמש כשהגיעו הביתה לאחר ששהו כמה ימים מחוץ לבית.

כשנשאל מדוע הוא בבית, האיש ענה ש"משפחתו נהרגה במזרח טקסס והוא ברח ממישהו", נכתב בתלונה. החשוד, מהכפר מלרוז במרחק של קרוב ל-300 קילומטרים משם, הסביר כי הוא נהג וכי רכבו התקלקל מחוץ לעיר.

לאחר ההתנצלות, כריסטסון תפס את התיק שלו עם הנשק ויצא, כך סיפרו בעלי הבית. שוטרים שהגיעו למקום, לא הצליחו לאתר את החשוד, שהצליח לחמוק מהם

עם זאת, למחרת, משטרת סנטה פה קיבלה טלפון מאישה שטענה שגבר ניסה לגנוב את רכבה באיומי נשק, כך עולה מתלונה פלילית אחרת. האישה סיפרה למשטרה שהיא חיכתה במסעדה כשגבר שהחזיק תיק ירוק ורובה ניגש לדלתה ואמר לה לצאת ממכוניתה, האישה הצליחה להניס אותו לאחר שצפרה, מה שגרם לכריסטסון לברוח.

לאחר חיפוש באזור, השוטרים נתקלו בכריסטסון צועד בכביש סמוך, והוא נלקח למעצר. לאחר שנתפס, כריסטסון אמר לחוקרים שהוא 'נלכד בסופת שלגים' לפני הפריצה ופחד שהוא יקפא, ולכן ביצע את הפשע. הוא הוסיף כי "הרגיש רע עם שבירת חלון הבית", והדגיש כי השאיר כסף לבעלים. כריסטון נעצר וממתין להחלטה בעניינו.

פריצה לבית מקסיקו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד