ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
קריאות לנקמה

אבו מאזן על חיסול שלושת המחבלים: "לא יעבור בשקט"

בעקבות חיסולם השבוע של שלושת המחבלים בשכם, בפת'ח קוראים לגיוס כללי כנקמה. סגנו של אבו מאזן הגיע לסוכת האבלים והשמיע הקלטה שבה מבטיח אבו מאזן לנקום את מותם: "אין לנו ברירה אלא להחזיר להם מנה אחת אפיים, אנחנו אלו המותקפים ולא התוקפים. אנחנו לא הורגים ולא תוקפים"

אבו מאזן על חיסול שלושת המחבלים: "לא יעבור בשקט"
רכבם של המחסלים בשכם צילום: נאסר אשתיה, פלאש 90

גדוד שכם של הזרוע הצבאית של פתח, חללי אל-אקצא, קורא ל"גיוס כללי" בכל רחבי הגדה "נגד הכיבוש" כנקמה על חיסולם של שלושת המחבלים בעיר השבוע.

סגנו של אבו-מאזן בפתח, מחמוד אל-עאלול נכח אתמול (חמישי) בסוכת האבלים שהוקמה לזכרם של שלושת המחבלים שחוסלו השבוע בשכם על ידי לוחמי צה"ל. בביקורו נשא אל-עאלול דברים ואמר: "לא השאירו לנו ברירה אלא לעשות את דרכם, דרך ההתנגדות ומות הקדושים (שהאדה) ודרך הפעולות נגד הפשעים שישראל מבצעת יום-יום נגד העם הפלסטיני. כל העם הפלסטיני מתגאה בשלושת השהידים ובגבורתם".

אל-עאלול גם השמיע הקלטה קולית של יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו-מאזן בסוכת האבלים, בה אמר ראש הרשות: "73 שנה היינו סבלניים ואנחנו לא נהיה סבלניים יותר מזה. אין לנו ברירה אלא להחזיר להם מנה אחת אפיים, כי אנחנו אלו המותקפים ולא התוקפים. אנחנו לא הורגים ולא תוקפים, הם אלו שכן. אלו ימים קשים בשכם. אני מנחם את העם הפלסטיני. החיסול הוא רצח מכוון של הכובש הציוני העושק. האירועים האלו לא יעברו בשקט, אי אפשר לשתוק על זה. אנחנו לא ניתן לדברים מסוג זה לחזור."

מנהיג הג'האד האיסאלמי, זיאד נח'אלה שוחח בטלפון עם משפחות המחבלים שחוסלו בשכם מוקדם יותר השבוע, ואמר להם כי "השהידים זכו במה שציפו לו אחרי דרך רצופה בעבודה יוצאת דופן ובהקרבה". נח'אלה הוסיף כי הג'האד בגדה לא ייפסק וכי "הזמן יוכיח שהאויב הוא המפסיד".

מחבלים חוסלו חוליה מחבלים חיסול מחבלים אבו מאזן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד