ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
מגשימים שאיפות

כדת משה: הכירו את החרדים שהפכו למסדרי קידושין

מרכז "למען ילמדו" מגשים עבור חרדים ודתיים רבים ברחבי העולם שאיפות רוחניות, בדמות מסלולים ייחודיים ללימוד הלכות מעשיות וכן בהכשרה למגוון ענק של מקצועות תורניים מכובדים, עם הכשרה ייעודית ושעות לימוד נוחות • ההרשמה למסלול חופה וקידושין בעיצומו, במקביל לקורס הייחודי "רב בית כנסת" • כל הפרטים

כדת משה: הכירו את החרדים שהפכו למסדרי קידושין
מכון למען ילמדו צילום: יח"צ

אחת השאיפות המרכזיות בחייו של כל אדם שומר תורה ומצוות, היא להישאר תחת אוהלה של תורה בכל חייו ולקיים את הנאמר 'שבתי בבית ה' כל ימי חיי'.

אולם לא פעם השאיפה הזו אינה עומדת בקנה אחד עם עול הפרנסה שלעתים אינו מאפשר לכלכל משפחה מרובת ילדים, לצד שקיעות מלאה בלימוד התורה. 

הפתרון ההולם ביותר עבור תופעה זו, הינו השתלבות במקצוע תורני מכובד, שמחד שכר נאה בצידו ומאידך ניתן גם להגשים דרכו שאיפות רוחנית וכן להביא דרכו ביטוי לכישורי חיים אשר רכשנו במהלך השנים.

במרכז הלימודים "למען ילמדו", זיהו את הלך הרוח במגזר החרדי ועל כן שמו לעצמם מטרה להעניק מענה מדויק לצורך הגובר בציבור, באמצעות מגוון רחב במיוחד של מסלולי הכשרה למקצועות תורניים.

למכון, מספר מוקדים ברחבי הארץ, וכן סניפים במספר מדינות בעולם. ביניהן רוסיה, אוקראינה, צרפת, ארה"ב, ספרד ועוד.

צורת הלימוד והשעות הנוחות בהן מתקיימים הלימודים (פעם בשבוע בשעות הערב), מאפשרות מרחב גמיש עבור אלו המעוניינים לשלב את הלימודים לצד המשך שמירה על שגרה יומיומית וכדברי מנהלי המרכז "כל אחד יכול לשלב את הלימודים במהלך חייו ולצאת עם הכשרה למקצוע תורני".

הלימודים מועברים בצורה בהירה ומתומצתת על ידי טובי המרצים בכל תחום. בסיום כל שיעור, מקבלים המשתתפים חוברת מבוארת ובה סיכומים, הסברים וטבלאות על מנת להנגיש את החומר הנלמד ולהפוך את החזרה עליו לקלה ופשוטה לביצוע.

לקורס חופה וקידושין לחצו כאן>>

לקורס "רב בית כנסת" לחצו כאן>>>


מעמד הסמכה • יח"צ

הקורסים מתחלקים על פי קטגוריות שונות:

- מסלולי הסמכה לרבנות והכשרה תורנית ובהם: סמיכה איסור והיתר, הלכות שבת, כשרות וברכות ואורח חיים.

- מגוון מסלולי הכשרה עם תעודת הסמכה של "רב לביתו". בהם תצאו עם שליטה מלאה בהלכות מעשיות שעל סדר היום בכל בית יהודי-תורני בנושאי שבת, טהרה ועוד.

- בנוסף, ניתנת הכשרה פרקטית למקצועות מעשיים כגון שחיטה, סופר סת"ם, השגחת כשרות והדרכת חתנים.

בימים אלו נסגרת ההרשמה לשני קורסים מבוקשים ביותר: קורס רב בית הכנסת, הכולל הכשרה הלכתית ומקצועית לרבני בית כנסת ומנהיגי קהילות. וכן מסלול חופה וקידושין - לבנות בתים בישראל ובו תזכו להכרה רשמית לסידור קידושין.

לקורס חופה וקידושין לחצו כאן>>

לקורס "רב בית כנסת" לחצו כאן>>>

הכשרה מקצועית מקצוע תורני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד