ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
אכזריות משפחתית

קים ג'ונג און גרם למאות לעמוד בקור מקפיא עצמות

קים ג'ונג און גרם למאות אנשים לעמוד בקור המקפיא לשמוע נאום על אביו בזמן שהוא וחבריו הבכירים נהנים מתנורי חימום סודיים

קים ג'ונג און גרם למאות לעמוד בקור מקפיא עצמות
קים ג'ונג און צילום: צילומסך

הרודן הצפון קוריאני קים ג'ונג און גרם למאות אנשים לעמוד בתנאי קור קפואים לשמוע נאום על אביו - בזמן שהוא ומקורביו נהנו ממחממים סודיים.

המשתתפים שהו בקור עז עם טמפרטורות נמוכות מאד, הם אולצו להשתתף בנאום בן 30 דקות במלאת 80 שנה להולדתו של סבו של הרודן הנוכחי, קים ג'ונג איל, שמת ב-2011.

האורחים עמדו במהלך הנאום, רבים ללא כפפות, צעיפים או מחממי אוזניים, אבל התקשורת בדרום קוריאה דיווחה, כי פקידים בכירים והרודן קים, היו עם חימום מיוחד לאחר שהבחינו בגוש גדול של חוטים שעוברים מתחת לשטיח האדום של הבמה.

הכתב קולין זווירקו טען שסביר להניח שהחוטים הובילו לשימוש בתנורי חימום כדי לשמור על חום של האליטה של ​​המדינה הקומוניסטית במהלך הנאום הארוך. חגיגת הדיקטטורה של משפחת קים נערכה ביום שלישי האחרון בחוץ בעיר סמג'יון שבצפון המדינה והייתה חלק מאירוע לאומי הראשון מאז יולי 2019 בגלל מגיפת הקורונה.

במהלך הנאום, הפקיד הצפון קוריאני רי איל הוואן שיבח את קים ג'ונג איל, על כך שקרא תיגר על "האימפריאליסטים של ארה"ב והתמודד עם שיא הטירוף האנטי-סוציאליסטי בשנות ה-80", כך דיווחו כלי תקשורת במדינה.

הוואן אמר כי המנהיג המנוח הותיר "מורשת מהפכנית" לאיש החזק בצפון קוריאה הנוכחי, קים ג'ונג און. האירוע התרחש ביום שלישי, 15 בפברואר, יום לפני יום השנה להולדתו של קים ג'ונג איל ב-16 בפברואר 1942, כמקובל בצפון קוריאה.

כלי תקשורת מקומיים דיווחו כי דיפלומטים זרים שעדיין נמצאים בעיר, הוזמנו להשתתף בחגיגה בסימן שהגבלות הקורונה אסרו בעבר על זרים ללכת למופעי זיקוקים בבירה, בסימן שהקורונה נרגעה.

קים ג'ונג-און צפון קוריאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד