כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
פחות עשרה מיליון

האוליגרך האוקראיני מכר נכס ב-40 מיליון דולר

אוליגרך אוקראיני מכר באחרונה את אחוזתו בקליפורניה תמורת 40 מיליון דולר. בעל הנכס ירד בעשרה מיליון דולר מדרישתו המקורית. הרוכש: סופר רבי מכר

האוליגרך האוקראיני מכר נכס ב-40 מיליון דולר
אחוזה, אילוסטרציה צילום: pixsby

הטייקון האוקראיני ואדים שולמן מכר את אחוזתו בקליפורניה תמורת סכום עתק של 40 מיליון דולר.

האחוזה, בעלת שישה חדרי שינה ו-10 חדרי רחצה, הייתה בשוק כבר למעלה משנתיים, אך נמכרה לאחרונה ב-10 מיליון דולר פחות ממה שביקש בתחילה ב-14 בינואר.

שולמן, בן ה-41, רכש את בית המגורים ששטחו 9,500 רגל מרובע תמורת 25 מיליון דולר. האוקראיני, ומדורג בין האוליגרכים המשפיעים ביותר במדינה. גרנט קרדון, סופר רבי מכר המתגורר בפלורידה, רכש את הבית משולמן כמקום מפלט לחופשה.

קרדון, בן 63, סיפר ל-The Real Deal, אתר המתמחה בנדל"ן, כי הוא הרגיש שהוא "גנב את הבית הזה", בגלל מחיר המציאה שהצליח להשיג על הבית. "אנחנו גרים על החוף הכי טוב במיאמי", אמר קרדון. "ועכשיו יהיה לנו נכס נוסף בקליפורניה שם נבלה חמישה או שישה חודשים, הוא ציין כי יבלה שם פחות משישה חודשים כדי להימנע ממסי תושבות.

האחוזה ממוקמת על הכביש המהיר של חוף האוקיינוס ​​השקט בקרבון ביץ' היוקרתית של מאליבו, המכונה חוף מיליארדרים.

האחוזה כוללת ספרייה עם קיר של אקווריום ומרתף יינות. יש שם גם בריכת ספא. שולמן העומד בראש הקונגרס היהודי האירו-אסיאתי מאז 2011, ויש לו עסקים הכוללים כרייה, אנרגיה וטלקומוניקציה, הוא היה אחד מאותם אזרחים פרטיים רבים שעשו הון אחרי נפילת ברית המועצות.

שולמן מחזיק גם באזרחות ישראלית ורוסית. הוא מימן פרויקטים שונים בקייב ובירושלים, ביניהם בית כנסת ובית ספר, וכיהן כיו"ר קרן הטניס של אוקראינה. כך על פי ה'ניו יורק פוסט'.

אוקראינה אוליגרך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד