כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
מוכר למשטרה

פורץ סדרתי נעצר בגין שורת פריצות לישיבות

פורץ סדרתי נעצר בפעם ה-15 לאחר שפרץ לשורת מוסדות וישיבות בסוף השבוע שעבר. בעבר כבר ישב במאסר בגין מעשים דומים ובגין יריקה על שוטר

פורץ סדרתי נעצר בגין שורת פריצות לישיבות
הפורץ בפעולה צילום: ארגון השומרים בורו פארק

תושב ברוקלין נעצר ביום שלישי האחרון בפעם ה-15, בחשד שפרץ למשרדים של מספר בתי כנסת וישיבות בבורו פארק במהלך סוף השבוע שעבר. כך לפי ארגון השומרים של בורו פארק.

אילהומג'ון סובירוב, בן ה-43, חשוד כי פרץ בסוף השבוע למשרדים של מוסדות צאנז קלויזנבורג, באבוב וקרלין סטולין, תוך שהוא גונב אלפי דולרים במזומן. ארגון השומרים דיווח כי הוא ביצע לפחות חמש פריצות במהלך סוף השבוע, ופרץ לכמה מהמקומות יותר מפעם אחת.

אחת מהפריצות | צילום: ארגון השומרים בורו פארק

לפי משטרת ניו יורק, לסובירוב יש 14 מעצרים קודמים, בגין אישומים הכוללים פשעים דומים של פריצה למשרדי ישיבות ובתי ספר, וכן החזקה פלילית של חומרים לא חוקיים. בחודש שעבר הוא נעצר לאחר שירק על שוטר שניסה להוציא אותו מבית חולים. הוא ריצה בעבר מאסר בגין פריצה.

ב-2018 עצרה המשטרה את סובירוב, תושב שכונת מידווד בניו יורק והאשימה אותו בשתי פריצות, נגדו עמדו אז 15 סעיפי אישום הקשורים לשני אירועי פריצה, כולל גניבה, הסגת גבול, החזקה פלילית של רכוש גנוב ועבירות פליליות נוספות.

אילהומג'ון נעצר לפחות שש פעמים לפני 2018, בעיקר בגין עבירות דומות. בשנת 2014, הוא נידון לשנה עד שלוש שנות מאסר לאחר שהודה באשמת פריצה. אך נראה כי הוא לא למד לקח, והוא המשיך מאז לפרוץ שוב ושוב.

עבריין סדרתי גנב סדרתי פריצה לבית כנסת פריצה לישיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד