ט' סיון התשפ"ד
15.06.2024
מתחנן על חייו ועמו

זלנסקי למנהיגי אירופה: "זו אולי הפעם האחרונה שתראו אותי בחיים"

בשיחת ועידה נשיא אוקראינה ביקש ממנהיגי האיחוד האירופי לעצור את ההתקפה על אוקראינה, הוא אמר להם כי יש סיכוי שזאת הפעם האחרונה שהם יראו אותו

זלנסקי למנהיגי אירופה: "זו אולי הפעם האחרונה שתראו אותי בחיים"
נשיא אוקראינה ולודימיר זלנסקי צילום: מתוך הטוויטר שלו

נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי אמר בשיחת ועידה בווידאו עם מנהיגי המדינות החברות באיחוד האירופי שהתקיימה ביום חמישי בלילה כי זו אולי הפעם האחרונה שהם יראו אותו בחיים, כך דווח ברק רביד ב'וואלה'.

על פי הדיווח, במהלך השיחה ביקש זלנסקי ממנהיגי האיחוד האירופי להפעיל לחץ על רוסיה לעצור את כיבוש אוקראינה. מנהיגי האיחוד האירופי החליטו בסיום השיחה על סנקציות נוספות.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', נשיא אוקראינה אמר כי הוא 'מטרה מספר אחת' עבור מתנקשים רוסים בבירתו, אך התעקש שהוא נשאר בקייב תוך שהוא מעודד את אזרחיו להישאר חזקים.

וולודימיר זלנסקי, בן 44, נאם לאומה ביום חמישי בלילה, בסוף היום הראשון של הפלישה הרוסית לארצו. הוא אמר שהוא מדבר מקייב, אבל ארמון הנשיאות נעלם בתיעוד, זלנסקי נאם בחולצת טריקו בצבא ירוק זית, ונראה מדבר מתוך בונקר.

"אני יודע שהרבה מידע מוטעה ושמועות מופצות עכשיו", אמר. "בפרט, טוענים שעזבתי את קייב, אני נשאר בבירה, אני נשאר עם האנשים שלי", אמר. זלנסקי סיפר שגם משפחתו נשארה במדינה, אשתו אולאנה, בת 44, ושני ילדיהם: הבת אלכסנדרה בת ה-17 ובנו קיריל בן התשע.

ולדימיר זלנסקי מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד