כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
"כולם נראים אותו דבר"

צפו; חיילים רוסים מבולבלים ולא יודעים על מי לירות

חיילים רוסים נשמעו אומרים בקשר שהם מבולבלים ולא יודעים על מי לירות כיוון שחיילים אוקראינים נראים כמותם. הם לא שיערו שהלחימה בשטח תהיה קשה כל כך לביצוע | צפו

צפו; חיילים רוסים מבולבלים ולא יודעים על מי לירות
צבא רוסיה צילום: משרד ההגנה הרוסי

נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי אומר כי הכוחות המזוינים של אוקראינה "פירקו" את תכניותיו של ולדימיר פוטין לכבוש את קייב הבירה והפציר באוקראינים להגן על האומה

הרוסים נתקלו בהתנגדות עזה מצד האוקראינים. פקיד אמריקני בכיר אמר לחדשות ABC: "שמעתי חייל רוסי אומר בקשר 'אנחנו לא יודעים במי לירות כולם נראים כמונו'. הכוחות הרוסיים מבולבלים ומבינים שהקרבות נגד האוקראינים קשים מכפי שחשבו". חלק מהכוחות הרוסיים מתחילים להיות מבולבלים.

קרבות רחוב בחרקוב בין כוחות רוסים לאוקראינים

קייב, שהייתה עיר שוקקת ורגועה לפני ארבעה ימים, הפכה כעת לעיר שנמצאת במלחמה כשהיא מתאמצת להדוף את הכוחות הרוסיים. ראש עיריית קייב ויטלי קליצ'קו, הטיל עוצר של 39 שעות החל ממוצאי שבת ועד יום שני, ואסר על כולם למעט עובדי תשתית קריטיים לצאת לרחובות. שלטונות אוקראינה אומרים שהעוצר נועד לאפשר לכוחות הביטחון לצוד "קבוצות חבלה רוסיות", ולמנוע תקריות של אש ידידותית.

מחסומים מאוישים בחיילים אוקראינים מתוחים חמושים בכבדות מוצבים ברחבי קייב והרשויות מקימות נקודות תקיפה, האורות של העיר הועמו, והותירו דממה מפחידה, מדי פעם נשמעים קולות עזים של פיצוצים.

מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד