כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
כנס בינה מלאכותית במרכז אחים

מנכ"ל סיטיבוק: "ענקיות ההיי טק לא צריכות להמציא את הגלגל אלא להצטרף למניעים אותו"

בינה יתירה מול בינה מלאכותית: מאות מתכנתות חרדיות במפגש מקצועי ייחודי על עתיד תעשיית הבינה המלאכותית

מנכ"ל סיטיבוק: "ענקיות ההיי טק לא צריכות להמציא את הגלגל אלא להצטרף למניעים אותו"
הכנס במרכז אחים צילום: באדיבות המצלם

לפי קצב הרישום לכנס המשותף של CITYBOOK SERVICES, חברת מיקור החוץ הגדולה בישראל, יחד עם מרכז אחים בבני ברק, נראה שתעשיית ה-AI היא הדבר הבא בהיי טק החרדי. 12 שעות לאחר הפתיחה כבר נרשמו למעלה משלוש מאות מתכנתות חרדיות, ממגוון רחב של תחומים, לכנס המקצועי שנערך אמש פרונטלית במרכז העסקים החרדי בבני ברק, לצד שידור ב-ZOOM למשתתפות מרחוק.

מדובר באירוע יוצא דופן שעסק בעולם הבינה המלאכותית, תחת הכותרת FROM THEORY TO CODE - מתיאוריה לקוד. האירוע נערך ביוזמת CITYBOOK SERVICES, חברת מיקור החוץ הגדולה בישראל כיום. החברה הינה בבעלות חרדית מארה"ב, ומעסיקה 850 עובדים בארץ, רובן נשים חרדיות דוברות אנגלית. חברת סיטיבוק מעניקה שירותי נדל"ן לשוק בארה"ב, ומובילה בצוותי הפיתוח האיכותיים והמקצועיים שלה.

עלי קשדן, מנכ"ל סיטיבוק ובוגר אוניברסיטת הרווארד, פתח בדברי ברכה למאות המשתתפות בכנס, והדגיש את מחויבות החברה לעמוד בחוד החנית מבחינה טכנולוגית, יחד עם חיבור עמוק לערכים הייחודיים של מתכנתת חרדית. "אנחנו עומדים למבחן מדי יום מחדש, ומשקיעים משאבים וחשיבה רבה כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר עבור לקוחותינו ולא פחות חשוב, עבור העובדות שלנו", הצהיר קשדן.

בהמשך התייחס להודעת גוגל על השקעה בתוכניות לשילוב חרדים בהיי טק ואמר: "ענקיות כמו גוגל ומייקרוסופט מצטרפות עכשיו למאמץ לשלב חרדים בהיי טק, וכחברה שעוסקת בזה יום יום אנחנו כמובן שמחים על כך ומברכים אותם ב'ברוכים הנמצאים'. אף אחד לא צריך להמציא את הגלגל אלא להצטרף לאלו שמניעים אותו יום יום ומשלבים בהצלחה מאות ואלפי עובדות חרדיות בתעשיית ההיי טק בישראל" דברי מנכ"ל סיטיבוק.

דניאל פרטו, סגן נשיא למחקר ופיתוח של חברת סיטיבוק דיבר על בינה מלאכותית ו-Deep Learning כפקטור שמשנה לגמרי את כללי המשחק בתעשיית ההיי טק, והדגיש כי התעשייה כולה חייבת לוודא שהבינה המלאכותית תשפר את איכות החיים של כולנו.

הרצאה מקצועית ומעוררת השראה העביר לירון רצבי, ארכיטקט ומוביל טכנולוגי, שהרחיב על החיבור בין עולם ה-Machine Learning ועולם ה-NET, כולל הדרכה מעשית ופרקטית שתעניק ערך מיידי למקום העבודה של המשתתפות ולשביעות רצונן מעבודתן.

גדעון קופרמן, מנכ"ל בראשית וחבר הנהלת אחים הדגיש בדבריו את הייחודיות של מרכז אחים, כמתחם חדשני המאפשר למתכנתות חרדיות לעבוד במרכז העיר במרחק הליכה מהבית, בסביבת עבודה המותאמת לאורח חייהן, עם כל שירותי המשרד והתנאים הנדרשים לעבודה חלקה ובטוחה מרחוק. "הכלכלה החרדית צומחת בין השאר בזכות המתכנתות החרדיות בהיי טק, הזוכות להערכה רבה מצד המעסיקים והתעשייה כולה" אמר קופרמן.

בסיום המפגש הייחודי ציינה ברכה שיקובצקי, עובדת בכירה בחברה בינלאומית שהשתתפה באירוע, כי קיבלה במהלך הערב מגוון כלים יישומיים להתפתחות אישית ומקצועית בעולם ההיי טק, לצד ידע עשיר ומרתק על עתיד תחום הבינה המלאכותית והשלכותיו על חיי היום יום של כולנו.

מרכז אחים בינה מלאכותית מתכנתים נשים חרדיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד