כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
בסכומי עתק

"נהרגו מספר פעמים" בתאונות קטלניות: כך הונו בני הזוג את חברות הביטוח

בני זוג תושבי פתח תקווה נעצרו בחשד שהונו את חברות הביטוח במיליוני שקלים, ע"י תביעת "ביטוח תאונות אישיות" תוך זיוף מסמכים רפואיים ומשטרתיים המעידים כי נהרגו "מספר פעמים" בתאונות דרכים קטלניות

"נהרגו מספר פעמים" בתאונות קטלניות: כך הונו בני הזוג את חברות הביטוח
מעצר. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

המשטרה עצרה זוג תושבי פ"ת, בחשד שהונו את חברות הביטוח במיליוני שקלים, ע"י תביעת "ביטוח תאונות אישיות" תוך זיוף מסמכים רפואיים ומשטרתיים המעידים כי נהרגו "מספר פעמים" בתאונות דרכים קטלניות.

החקירה נפתחה לפני מספר שבועות, בשל קבלת דיווח מחברת ביטוח בדבר חשד כי הזוג בשנות ה-30 לחייהם, רכשו פוליסות ביטוח שונות מסוג תאונות אישיות עם כיסויים למקרה מוות על שמם, ולאחר מכן בקשו לממש את התביעה תוך הצגת מסמכים המעידים על "פטירתם לכאורה" (כל אחד בתורו, במועדים שונים).

בתוך כך, חוקרי המשטרה החלו באיסוף ממצאים ומסמכים מכלל חברות הביטוח, שהעלו כי בני הזוג "הספיקו עפ"י החשד להתאלמן 6 פעמים", קרי–פעמיים דווחו שהבעל נפטר וארבע פעמים לכאורה שנפטרה האישה "בנסיבות טראגיות", תוך שהם מזייפים מסמכים רפואיים ומשטרתיים שונים, על מנת לממש את התביעות ולקבל את כספי הביטוח.

יצויין כי מי שגילתה את ההונאה היא חברת הביטוח ישיר, באמצעות כלי בקרה דיגיטאליים מתקדמים ובזכות ערנות של עובדי החברה, שהובילו לפתיחת החקירה.

עם התפתחות החקירה עלה כי השניים הגישו באותה השיטה תביעות אל חברות הביטוח, בגין ביטול "נסיעות לחו"ל", בסכומי עתק הנאמדים במאות אלפי ש"ח, כאשר בבירור עולה כי בעברה, עבדה האישה בחברת ביטוח בתפקיד "מיישבת תביעות", כך שהכירה את כלל התהליכים הנדרשים.

כאמור, עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, שוטרי תחנת פתח תקוה עצרו לחקירה את הזוג, בחשד לקבלת דבר במרמה וזיוף בנסיבות מחמירות ובחיפוש תפסו בביתם מסמכים שונים הרלוונטים לחקירה. בתם החקירה שוחררו החשודים למעצר בית, לצד הקפאת כלל נכסיהם וחשבון הבנק.

הונאה ביטוח פתח תקווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד