ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
"דפוס התנהגות שונה"

מדאיג: הביון האמריקאי חושף את מצבו של פוטין

גורמי ביון בארה"ב טוענים כי יש מידע מודיעיני מוצק לפיו פוטין הפגין "פרצי זעם חריגים" כלפי אנשים במעגל הפנימי שלו, בעקבות מצב המערכה הצבאית. ארבעה פקידים אמריקאים אמרו כי אין מידע מודיעיני שאומר שפוטין לא יציב נפשית

מדאיג: הביון האמריקאי חושף את מצבו של פוטין
ולדימיר פוטין צילום: פייסבוק רשמי

לפי סוכנויות הביון של ארה"ב נשיא רוסיה ולדימיר פוטין מתוסכל מהכישלונות הצבאיים שלו באוקראינה וכי תסכולו הולך וגובר, והוא עלול לראות את הכפלת האלימות כאפשרות היחידה שלו, כך מסרו גורמים אמריקאים רשמיים ל-NBC News.

אחת השאלות המרכזיות שמעסיקות את העולם בימים אלו היא מה עובר בראשו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין שיצא מול כל העולם למערכה באוקראינה. תחילה היה נדמה כי הפלישה תסתיים בניצחון מהיר, אך בשטח המצב שונה. האוקראינים החלו להשיב מלחמה שערה והרוסים החלו לספוג אבדות כבדות וההתקדמות נבלמה. כעת נחשף כי הכשלון משבש את שיקול דעתו של הרודן ממוסקבה.

לפי הדיווח ב-NBC, גורמים רשמיים אף אמרו כי לארה"ב יש מידע מודיעיני מוצק לפיו פוטין הפגין "פרצי זעם חריגים" כלפי אנשים במעגל הפנימי שלו, בעקבות מצב המערכה הצבאית. ארבעה פקידים אמריקאים אמרו כי אין מידע מודיעיני שאומר שפוטין לא יציב נפשית, אך הדגישו שהוא הפגין דפוס התנהגות שונה מבעבר.

נשיא רוסיה פוטין מתוסכל כאמור ולפי גורמי הביון שעוקבים אחרי התנהגותו הוא מפנה פרצי זעם יוצאי דופן כלפי אנשים במעגל הפנימי שלו על מצב המערכה הצבאית והגינוי העולמי למעשיו. "זה יוצא דופן", הם אומרים, כי פוטין, בעצמו קצין מודיעין לשעבר, ויודע לשלוט בדרך כלל על רגשותיו. "הוא כבר לא אותו דיקטטור בעל דם קר וצלול עיניים שהוא היה ב-2008", טוענים.

 

 

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד