ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
"ילכו למשפחות אומנות"

אכזריות טיפוסית של פוטין: ילדים נעצרו כי מחו נגד הטבח באוקראינה

נשים וילדים נעצרו על שהעזו להתנגד למלחמת פוטין באוקראינה, מחוץ לשגרירות אוקראינה במוסקבה | כמעט 7,000 בני אדם נעצרו עד כה על ידי המשטרה הרוסית

אכזריות טיפוסית של פוטין: ילדים נעצרו כי מחו נגד הטבח באוקראינה
מחאה נגד פוטין צילום: unsplash

בתיעוד מצמרר נראית אם ​​רוסייה מנסה להסביר לבתה הדומעת מדוע הן נעצרו על ידי שוטרים אחרי שהפגינו והביעו התנגדות למלחמתו של ולדימיר פוטין באוקראינה.

"הם הלכו לשים פרחים בשגרירות אוקראינה במוסקבה, והילדים החזיקו כרזות 'לא למלחמה' שציירו. אבל האמהות והילדים נעצרו כולם". כך לדברי הסוציולוגית אלכסנדרה ארכיפובה שסיפרה ל'דיילי מייל' על הזוועה.

"האמהות עם ילדיהן בנות 9 ו-11 הוחזקו בידי שוטרים רוסים וכולם נעצרו על ידי המשטרה", אמרה.

הן נעצרו בניידת משטרה, והובאו לתחנת המשטרה של פרסנסקויה. הטלפונים נלקחו מההורים, והשוטרים צעקו ואיימו על האמהות האמיצות ועל ילדיהן, כי "אפשר להכניס את הילדים לטיפול כבר עכשיו, ואתן תאבדו את זכויות ההורות שלהן, הן ילכו למשפחות אומנות".

בסרטון נראית אחת האמהות יקטרינה זביזיון ובתה סופיה, בת השבע, מדברות דרך כלוב מתכת של תא מעצר. הילדה לופתת את ידה של אמה דרך הסורגים ממתכת.

למרות שלקרמלין אין סובלנות להפגנות, המפגינים התריסו מול פוטין הרוצח ויצאו לרחובות נגד "המלחמה הבלתי חוקית" שמנהל הנשיא ולדימיר פוטין באוקראינה, תוך שהם מסתכנים בכלא ואף בכתב אישום על בגידה.

כמעט 7,000 בני אדם נעצרו עד כה על ידי המשטרה הרוסית ב-50 ערים, כך על פי OVD-Info - ארגון שעוקב אחר הפגנות במדינה. איליה יאשין פוליטיקאי לשעבר שנאסר עליו להתמודד בשנת 2021 בגלל שהוא מותג כ'קיצוני' בגלל תמיכתו במנהיג האופוזיציה הרוסי אלכסי נבלני, הוא פרסם את התמונות ברשתות החברתיות וכתב בפייסבוק: "שום דבר יוצא דופן: רק ילדים במעצר בגלל כרזה נגד המלחמה. זו רוסיה של פוטין".

ולדימיר פוטין מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד