ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
לוחמה פסיכולוגית

בניסיון להפחיד את אמהות החיילים: האוקראינים מפרסמים תמונות קשות

תמונות מזעזעות של חיילים מתים משותפות ברשת על ידי פקידים אוקראינים כדי להילחם בצנזורה של הקרמלין, ובניסיון להפחיד את אמהות החיילים

בניסיון להפחיד את אמהות החיילים: האוקראינים מפרסמים תמונות קשות
מלחמת אוקראינה - רוסיה צילום: משטרת אוקראינה

פקידים אוקראינים מפרסמים תמונות קשות של חיילים רוסים מתים ברשתות החברתיות. בנוסף, הם מפרסמים סרטונים של לוחמים רוסים בוכים המודים בפשעי מלחמה. 

באחד מסרטוני הווידוי, חייל טען שכוחות רוסים הורגים את החיילים הפצועים של עצמם ואז פשוט משאירים את גופותיהם מאחור מבלי ליידע את קרוביהם, כך אמרו גורמים אוקראינים. "אנחנו הורגים אזרחים שלא עשו שום דבר רע", אומר חייל רוסי בסרטון אחד כשנשאל מה הוא עושה באוקראינה. אחר התוודה: "תנו לוולדימיר פוטין לראות את זה. מספיק. זו הייתה מטחנת בשר כאן. הורגים ילדים".

חיילים רוסיים אחרים, בכו כשהתקשרו לקרובי משפחה כדי לגלות שהם נלכדו, כולל כמה שאמרו שהם לא ידעו שהם נשלחים להילחם. "הפכתי לשבוי מלחמה באוקראינה, כשנשלחנו לכאן, אמרו לנו שאנחנו הולכים כשומרי שלום, אבל למעשה פרצה עכשיו מלחמה ואנחנו תוקפים". אומר חייל אחד.

התמונות מתפרסמות בערוצי טלגרם שונים המנוהלים על ידי משרד הפנים ושירות הביטחון של אוקראינה. כולל תמונות של גופות מרוטשות ​​של חיילים רוסים.

עד היום מוסקבה סירבה לחשוף כמה מהחיילים שלה נהרגו או נפלו בשבי, אך אתמול (רביעי) הרוסים הודו על כ-500 חיילים מתים, אם כי האוקריאנים טוענים שזה יותר קרוב ל-5000.

מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד