ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
"הוא חכם"

טראמפ מכנה את הפלישה 'שואה' אך מסרב לגנות את פוטין

נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ, כינה את הפלישה הרוסית לאוקראינה כ"שואה", אך לא גינה את נשיא רוסיה ולדימיר פוטין על פתיחת המלחמה עם התקפות רקטות על אוכלוסייה אזרחית

טראמפ מכנה את הפלישה 'שואה' אך מסרב לגנות את פוטין
דונלד טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ, נשאל כיצד לדעתו הנשיא המכהן ג'ו ביידן צריך להגיב לפשעים נגד האנושות של פוטין, "אנחנו צופים בשואה. אנחנו צופים במשהו שמעולם לא ראיתי קודם לכן, הדרך שבה הם הולכים להיכנס, זה עם בניינים מפוצצים עם ילדים, עם נשים, עם אנשים - תחשבו על סתם אנשים", הגיב טראמפ והוסיף לתקוף את פוטין ורוסיה, "הם מפוצצים ללא הבחנה, הם פשוט יורים טילים ורקטות לתוך הבניינים האלה וכולם מתים, המספרים הרבה יותר גרועים ממה שאתה רואה בטלוויזיה, הרבה אנשים מתים ואנחנו מאפשרים לזה לקרות" הוא הוסיף.

"הם חייבים להפסיק להרוג את האנשים האלה, הם הורגים את כל האנשים האלה, והם חייבים לעצור את זה. והם צריכים לעצור את זה עכשיו. אבל הם לא מכבדים את ארצות הברית, ארה"ב לא עושה שום דבר בנידון".

"זו שואה. זה דבר נורא שקורה, ואתה עד לזה, כלומר, אתה רואה את זה בטלוויזיה כל ערב", הוסיף טראמפ, אך לא הזכיר את פוטין בשמו. "נשאלתי על ידי עיתונאים אם אני חושב שהנשיא פוטין חכם. אמרתי, 'ברור שהוא חכם' ברור", אמר טראמפ לקהל. "הבעיה היא לא שפוטין חכם, הבעיה האמיתית היא שהמנהיגים שלנו מטומטמים".

דונלד טראמפ ולדימיר פוטין ג'ו ביידן מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד