ג' סיון התשפ"ד
09.06.2024
חושך בדרך לאירופה

גורם ביון חושף: הזוועות שמתכנן פוטין לאוקראינים

גורם מודיעיני מערבי חושף כי הביון הרוסי כבר הכין תוכנית מפורטת להשתלטות על אוקראינה. בתפריט: הוצאות להורג ועינויים, הכול כדי לשבור את רוחם של האוקראינים 

גורם ביון חושף: הזוועות שמתכנן פוטין לאוקראינים
מלחמת אוקראינה - רוסיה צילום: משטרת אוקראינה

על רקע ההפגזות הבלתי פוסקות על ערי אוקראינה, כשבמקביל שיירות רוסיות עושות דרכן לעיר הבירה והערים המרכזיות, בדרך לכיבוש מלא, גורם מודיעין באירופה חושף את התוכנית של פוטין ליום שאחרי כיבוש אוקראינה.

גורם מודיעיני אירופי אמר לסוכנות הידיעות בלומברג כי סוכנות הביון של רוסיה גיבשה תוכניות להוצאות פומביות להורג באוקראינה לאחר כיבוש ערים. על פי הדיווח, הסוכנות גם מתכננת שליטה על ההמונים בדרך אלימה ודיכוי של מארגני מחאה על מנת לשבור את המורל האוקראיני.

שגריר רוסיה בישראל, אנטולי ויקטורוב, ערך היום (חמישי) מסיבת עיתונאים ברקע המלחמה באוקראינה, וציין כי "אנו עדים לגל פייק ניוז מצד התקשורת שמנסה להציג את מדיניות רוסיה ואת הנשיא שלנו, ולדימיר פוטין, בצורה מפלצתית".

לדבריו, מסיתים נגד רוסיה בכל העולם, "כל דבר שאנחנו אומרים ישר טוענים שזו תעמולה. דוגמה אחת מיני רבות היא הטענה של אוקראינה כי הפצצנו את אנדרטת באבי יאר, זה היה פייק ניוז. לא נגרם נזק לאנדרטה למרות הטענות של נשיא אוקראינה".

"אנחנו לא רוצים לכבוש את אוקראינה ואנחנו לא מנסים לפגוע בעם האוקראיני, אלא רק פועלים נגד מי שלקח את המדינה בת ערובה", הבהיר. לטענתו, כוחות הצבא הרוסי אינם נלחמים באזרחים ולא יורים על מתקנים אזרחיים שוחרי שלום, "כל אלה דברי בלע שאין בהם אמת".

 

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד