כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
בליל שבת

סמוך לבית הכנסת: הילד נשען על הגדר שנשברה - ונפל מגובה

כוחות ההצלה העניקו טיפול רפואי לילד בן 11 שנפל מגובה בהר שמואל, לאחר שנשען על גדר שנשברה | מצבו מוגדר בינוני

סמוך לבית הכנסת: הילד נשען על הגדר שנשברה - ונפל מגובה
כוחות ההצלה בזירה צילום: דוברות איחוד הצלה

ילד חרדי בן 11 נפצע בליל שבת לאחר שנפל מגובה בהר שמואל שבירושלים. כוחות ההצלה העניקו לילד סיוע ראשוני והוא פונה לבית החולים במצב בינוני עד קשה.

"עוברי אורח סיפרו כי הילד נשען על גדר שנשברה ובעקבות כך הוא נפל מהחומה בסמוך לבית הכנסת ונחבל בראשו, ובפלג גופו העליון",  סיפר דני שמואלי, חובש איחוד הצלה בצאת השבת.

אבי ג'יאן, נהג אמבולנס של איחוד הצלה מסר: "הענקתי לו סיוע ראשוני בסיוע חובשים נוספים שהיו בבית הכנסת שבסמוך ולאחר מכן הוא פיניתי אותו באמבולנס של איחוד הצלה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים במצב בינוני עד קשה".

בתוך כך, תורני השבת של ארגון הצלה בבני ברק הוזעקו השבת לדרך ז'בוטינסקי בעיר בעקבות דיווח על הולכת רגל שנפגעה מרכב. יחד עם פראמדיקים של מד"א, העניקו הכוננים טיפול רפואי לילדה כבת 5 עם חבלת ראש, והיא פונתה במצב בינוני לבית החולים בלינסון בפתח תקווה.

תורן השבת יששכר אינהורן, סיפר: "כשהגעתי למקום עם אמבולנס מד"א שברשותי, מצאתי ילדה כבת 5 סובלת מחבלת ראש לאחר שנפגעה מרכב. יחד עם תורן השבת שמעון ברוורמן, הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני הכולל קיבוע וחבישות והיא פונתה במצב בינוני להמשך טיפול רפואי בחדר טראומה בבית החולים בלינסון בפתח תקווה."

נפילה מגובה הר שמואל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד