י"ד אייר התשפ"ד
22.05.2024
"הסתדרתי איתו"

טראמפ מתרברב: כך הפחדתי את פוטין

דונלד טראמפ אמר ביום שישי לשחקן הגולף ג'ון דאלי כי הוא "הסתדר מצוין" עם ולדימיר פוטין ורוסיה לא פלשה לאוקראינה תחת נשיאותו כי איים להפציץ את מוסקבה.

טראמפ מתרברב: כך הפחדתי את פוטין
ולדימיר פוטין עם דונלד טראמפ צילום: דוברות הקרמלין

"כולם אומרים שהוא מעצמה גרעינית" טען נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ על ולדימיר פוטין, "זה כאילו הם מפחדים ממנו, אתה יודע, הוא היה חבר שלי, הסתדרתי איתו מצוין. אני אמרתי לו, ולדימיר, אם תעשה את זה, אנחנו נכה את מוסקבה. אנחנו הולכים לפגוע במוסקבה. והוא בערך האמין, לי בערך, 5 עד 10 אחוז זה כל מה שאתה צריך".

"הוא מעולם לא עשה את זה בתקופתי, כולם דיברו על זה, למה הוא לא עשה את זה בארבע השנים האחרונות?' כי הוא ידע שהוא לא יכול".

הנשיא לשעבר טען שגם נשיא סין שי ג'ינפינג לא התעסק איתו. "אמרתי לו את אותו הדבר", טראמפ אמר כי "טייוואן תהיה הבאה בתור". תושבי טייוואן החלו לחשוש שהפלישה של פוטין לאוקראינה עלולה לעורר פלישה סינית למולדתם.

"אני עומד כנשיא היחיד של המאה ה-21 שרוסיה לא פלשה במשמרת שלו", התרברב טראמפ במהלך נאומו של CPAC בשבוע שעבר.

טראמפ אמר השבוע שעבר: "תחת בוש, רוסיה פלשה לגאורגיה. תחת אובמה, רוסיה כבשה את קרים. תחת ביידן, רוסיה פלשה לאוקראינה, אין לי ספק שפוטין קיבל את החלטתו לפלוש ללא רחמים לאוקראינה לאחר שצפה בנסיגה פתטית מאפגניסטן, הייתי עם פוטין הרבה, ביליתי איתו הרבה, הסתדרתי איתו", אמר טראמפ, "זה דבר טוב להסתדר עם אנשים, זה לא דבר רע", אמר הנשיא לשעבר.

"היה לי כל כך קל לעצור את התעלול הזה מלהתרחש", המשיך טראמפ. "הוא הבין אותי, הוא הבין שאני לא שיחקתי משחקים".

דונלד טראמפ ולדימיר פוטין מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד