כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
התמלאה עד אפס מקום

החניון של ראש העיר הפך למחסן לפליטי אוקראינה

חניון בניין עיריית נוף הגליל הפך למחסן קליטה עולים מאוקראינה שהגיעו לעיר הצפונית. ראש העיר רונן פלוט לפתוח את החנייה הגדולה שתחת בניין העירייה עבור תרומות וציוד רב למען העולים. בתוך זמן קצר התמלאה החניה עד אפס מקום בשלל פריטים החל מבגדי תינוקות וכלה בצעצועים ואוכל

החניון של ראש העיר הפך למחסן לפליטי אוקראינה
החניון בנוף הגליל לטובת פליטי אוקראינה צילום: באדיבות המצלם

בימים האחרונים נאלצים עובדי עיריית נוף הגליל לאתר מקומות חניה מחוץ לבניין. הסיבה: החניה כולה הפכה מחסן עבור מאות מוצרים לעולים הרבים מאוקראינה שזורמים לעיר.

כזכור, כבר בתחילת המלחמה הנחה ראש העיר רונן פלוט את גורמי המקצוע בעיר להיערך לקליטת מאות עולים שיבואו לעיר שבה כחמישים אחוזים מהתושבים עם יוצאי ברית המועצות לשעבר מה שמהווה מקום נוח עבור הפליטים מבחינת השפה ושירותים שונים.

ואכן, רק אתמול הגיעו לנוף הגליל 40 עולים מאוקראינה, כשעוד רבים נוספים צפויים להגיע בימים הבאים. העולים מופנים על ידי העירייה לדירות שנשכרו במיוחד, ולמלון פלאז'ה בעיר שנשכר על ידי העירייה.

לצד זאת, הורה ראש העיר רונן פלוט לפתוח את החנייה הגדולה שתחת בניין העירייה עבור תרומות וציוד רב למען העולים. בתוך זמן קצר התמלאה החניה עד אפס מקום בשלל פריטים החל מבגדי תינוקות וכלה בצעצועים ואוכל.

ראש העיר רונן פלוט: "מרגש לראות את ההתגייסות של כל תושבי נוף הגליל למען אחיהם שנמלטו מאזור המלחמה. עיריית נוף הגליל תמשיך לעמוד לצד העולים בכל שעה שנידרש. זו חובתנו הלאומית בשעה הזאת, ונעשה אותה על הצד הטוב ביותר. אני קורא לכל מי שמגיע מאוקראינה: יש לכם בית פתוח בנוף הגליל, בואו הביתה".

נוף הגליל מלחמת אוקראינה רוסיה רונן פלוט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד