כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
לא הותירה זרע של קיימא

תרמה לכוללים וישיבות: מרת מאשה חיה יונגר ע"ה

מרת מאשה חיה יונגר ע"ה מבני ברק הלכה לעולמה בגיל 84. הייתה תורמת לכוללים וישיבות בין הזמנים בבית הכנסת 'דברי שיר' במרכז בני ברק. למרבה הצער לא הותירה אחריה זרע של קיימא והציבור נקרא ללמוד לעילוי נשמתה. הלוויתה בצהריים לבית החיים פוניבז'

תרמה לכוללים וישיבות: מרת מאשה חיה יונגר ע"ה
אילוסטרציה צילום: unsplash

ברוך דיין האמת: בבית החולים 'מעייני הישועה' בבני ברק הלכה לעולמה האישה החשובה והצדקנית מרת מאשה חיה יונגר ע"ה והיא בת 84 בפטירתה

המנוחה ע"ה נולדה בארה"ב לאביה ר' נתן יונה ברינסקי ז"ל, היא אלמנת הרה"צ רבי תנחום יונגר זצ"ל מחשובי קהילת בית הכנסת 'דברי שיר' בבני ברק שתרם 'ספר תורה' מהודר לבית הכנסת 'דברי שיר'.

היא עצמה הייתה תורמת ומחזיקה את בית הכנסת 'דברי שיר' - הייתה תורמת לכוללים וישיבות בין הזמנים של בית הכנסת ועוד תרומות שהייתה מחזיקה את בית הכנסת.

הייתה אישה גדולה בדעת, ומופלאה באמונתה הצרופה, בקבלת כל אדם במאור פנים. הייתה אוהבת תורה ולומדיה וליבה היה פתוח לכל נצרך, הייתה שמחה בשמחתם של אחרים ושותפה בדאגתם. קיבלה גזירת שמים באהבה ובשמחה ושם שמים היה שגור על לשונה תדיר.

בהודעה שנשלחה למתפללי בית הכנסת 'דברי שיר' נאמר: "בית הכנסת 'דברי שיר' מודיעה בצער רב על פטירתה של הרבנית משה יונגר ע"ה אלמנת הרב תנחום יונגר זצ"ל מחשובי המתפללים בבית הכנסת, ציבור המתפללים נקרא להשתתף בלוויה, לחלוק לה כבוד לאור תרומותיה הנכבדות להחזקת בית הכנסת. לגמ"ח, לכולל, ולכולל וישיבת בין הזמנים ועוד". 

הלוויתה היום (שני) בשעה 13:00 בצהריים מביתה ברחוב האדמו"ר מגור 3 בבני ברק לבית החיים של נציבי ישיבת פוניבז' שם תיטמן. 

היות שהמנוחה לא השאירה אחריה זרע של קיימא, הציבור נקרא ללמוד משניות ולהרבות זכויות לטובת נשמתה.

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.

 

דברי שיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד