כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
חצי שנה לאחר בר המצווה

טרגדיה: יצחק ז"ל נפטר מגידול נדיר בראשו

נפש נקי וצדיק היה הילד יצחק שרייבר ז"ל מהקהילה החרדית בזכרון יעקב שנפטר לאחר גידול נדיר בראשו והוא בן 13 וחצי בלבד. הותיר אחריו את הוריו ושישה אחים ואחיות. הלוויתו בצהריים בזכרון יעקב 

טרגדיה: יצחק ז"ל נפטר מגידול נדיר בראשו
הילד יצחק שרייבר ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: בבית החולים שיבא בתל השומר הלך לעולמו הילד יצחק שרייבר ז"ל בן 13 וחצי הלך לעולמו לאחר המחלה הקשה שקיננה בגופו מאז חודש אב האחרון בגידול נדיר וממאיר בראשו, הוא עבר סדרת טיפולים קשה ושבועיים אחרי שגילו את המחלה הוא חגג בר מצווה. 

רבים העתירו בתפילה לרפואתו של הילד יקותיאל יצחק בן חנה, לאחר שנוסף לו השם 'יקותיאל' בקהילה החרדית בזכרון יעקב והן במקומות אחרים קיבלו חיזוקים רבים לרפואתו השלמה, אך למרבה הצעיר הוא השיב את נשמתו ליוצרה. 

יצחק ז"ל נולד כבן בכור לאביו האברך החשוב הרה"ג רבי יהודה שרייבר שיחי' מחשובי האברכים בקהילה החרדית בזכרון יעקב ובנו של הגאון רבי יחיאל יעקב שרייבר שליט"א מראשי כולל וולוז'ין בבני ברק, אמו מרת חנה שתחי' בתו של הרב יוסף ציקוני ז"ל מזכרון יעקב. 

יצחק ז"ל במעונו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי

למד בתלמוד תורה 'זכרון גבריאל' בזכרון יעקב והיה ילד מיוחד וחייכן שהיה אהוב על כולם, וקהילה שלמה שמזועזעת מפטירתו. גם בתקופת מחלתו היה מניח את התפילין במסירות נפש. 

הוא הותיר אחריו את הוריו שיחי' ושישה אחים ואחיות. 

מסע הלוויה היום בשעה 14:30 בצהריים מבית הוריו רחוב דרך שרה 837 בזכרון יעקב לבית העלמין בזכרון יעקב שם ייטמן בחלקת חרדים. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

 

טרגדיה זכרון יעקב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד