י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
הסכם הגרעין בווינה

נתניהו תוקף את הממשלה: "נכנעים כארנבות"

ראש הממשלה לשעבר קורא לממשלה לשים את הנושא האיראני בראש סדר העדיפויות: "השתיקה של ישראל בימים אלה, חוץ מכמה אמירות חסרות משמעות כדי לצאת ידי חובה, מוציאה את הרוח מהמפרשים של אלה מידידינו בארה"ב שמתנגדים להסכם". הוא תוקף: "האיראנים נלחמים כאריות, בנט, לפיד וגנץ נכנעים כארנבות"

נתניהו תוקף את הממשלה: "נכנעים כארנבות"
נתניהו במליאת הכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בישיבת סיעה שהתכנסה בין הייתר לציון יום פטירת ראש הממשלה המנוח מנחם בגין, תקף ראש האופוזיציה בנימין נתניהו את הממשלה על הטיפול שלה מול הסכם הגרעים שאמור להיחתם בימים הקרובים והאשים את יו"ר תקווה חדשה גדעון סער שלטענתו פוגע בדמוקרטיה.

"יריבינו הפוליטיים מדברים גבוהה-גבוהה על 'דמוקרטיה' בשעה שהם רומסים את נשמת אפה של הדמוקרטיה - את חופש הביטוי, את זכויות הפרט, ואת הזכות של רוב העם לבחור את מנהיגיו", אמר נתניהו שציין כי, "אנחנו יודעים מהי דמוקרטיה אמיתית - ובגין היה דמוקרט אמיתי".

עוד אמר נתניהו: "בחוצפתם, ראשיה ושריה של הממשלה האנטי-דמוקרטית הזאת, שהונתה את אזרחי ישראל וכרתה ברית עם האחים המוסלמים, עוד קוראים לעצמם 'ממשיכי דרכם' של בגין וז׳בוטינסקי. איזה אבסורד. איזו צביעות".

נתניהו הזכיר את הפעילות של בגין נגד הכור שנבנה בעיראק ואמר כי "היום, בממשלת בנט-לפיד-גנץ, יש רק חולשה, חולשה, ועוד חולשה. הם הרכינו ראש בפני הממשל האמריקני כשהסכימו למדיניות של 'אפס הפתעות'. כלומר, שישראל לא תפעל נגד תוכנית הגרעין של איראן בלי תיאום מוקדם עם האמריקנים, שכמובן יתנגדו לפעולות כאלה, וגם עלולים לסכן אותן בהדלפות מוקדמות", אמר.

נתניהו האשים כי "בנט-לפיד וגנץ שוב הרכינו ראש בפני ארה״ב, כשהבטיחו לא לתקוף פומבית את מדיניות החולשה של הממשל האמריקני בנושא הגרעין. בכך הם השתיקו את זעקתה של ישראל נגד הסכם שסולל את דרכה של איראן להשיג נשק גרעיני שמכוון להשמיד אותנו", כשהוא תוקף עוד כי "מול ההסכם המסוכן הזה שמתגבש ממש בימים אלה בווינה, בנט, לפיד וגנץ לא עושים כלום".

ראש הממשלה לשעבר קורא לממשלה לשים את הנושא האיראני בראש סדר העדיפויות: "השתיקה של ישראל בימים אלה, חוץ מכמה אמירות חסרות משמעות כדי לצאת ידי חובה, מוציאה את הרוח מהמפרשים של אלה מידידינו בארה"ב שמתנגדים להסכם", הוא חותם במתקפה קשה כלפיהם: "האיראנים נלחמים כאריות, בנט, לפיד וגנץ נכנעים כארנבות".

הסכם גרעין בנימין נתניהו נפתלי בנט יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד