כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"אדוני ראש העיר"

ביום נלחם מול הרוסים, בלילה מנתח פצועים

אוכטירקה, בצפון-מזרח אוקראינה, מופגזת על ידי הרוסים והופכת לגהנום, אך מי שנלחם לסייע הוא ראש העיר שרץ ממקום למקום מסביב לשעון | ראש המנהל הצבאי באזור הוקיר לו על כך בפוסט שפרסם

ביום נלחם מול הרוסים, בלילה מנתח פצועים
ראש עיריית אוכטירקה דמיטרו ז'יביצקי צילום: מתוך הפייסבוק שלו

ראש עיריית אוכטירקה המופגזת על ידי הרוסים מציל את העיר במהלך היום, ומטפל באנשים בלילה. דמיטרו ז'יביצקי, ראש המינהל הצבאי האזורי של סומי, עיר בצפון-מזרח אוקראינה כתב על כך בפייסבוק.

"באופן אישי, אני מאמין שאוכטירקה היא עיר גיבורה, והמנהיג שלה, פבלו פטרוביץ' קוזמנקו, שמציל את העיר במהלך היום ומנתח אנשים (הוא רופא במקצועו), הוא גיבור על אמיתי וראוי לפרסים הגבוהים ביותר" אמר ז'יביצקי.

ראש המנהל הצבאי ציין כי אנשי אוכטירקה, הפכו לבני ערובה של "תוקפנות רוסית", אך "מחזיקים מעמד במצב זה, העיר חסרת חימום לחלוטין, שכן תחנת הכוח התרמית נהרסה בהפצצות הרוסים ב-3 במרץ. אתמול הפציצו מטוסים רוסיים מחסני מזון, חומרי בניין וחניה למשאיות דלק. כך לטענת האוקריאנים.

"הצבא הרוסי עושה הכל כדי להפוך את הערים והכפרים שלנו לגיהנום, שבו אי אפשר לחיות", כתב ז'יביצקי.

בפוסטים שלו הוא הביא דוגמאות להתנהגות הברברית של תוקפים רוסים בבורמל אחרי ההפגזות אתמול, התשתית נפגעה, בתים, גני ילדים שבורים. מרכז הכפר מנופץ לחלוטין והרס רב במפעלים אזרחיים.

פבלו קוזמנקו ניצח בנובמבר 2020 בראשות מפלגת הכוח והכבוד. 3298 מצביעים הצביעו עבורו. מדובר ב-32.32% מהקולות. עד שנבחר עבד כראש מחלקת טראומטולוגיה ואורתופדיה בבית החולים במרכז אוכטירקה.

ראש עיר מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד