כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"עלולים להיפגע"

הח"כים ביקשו לסייר בשכונה החרדית; המפכ"ל התריע

שר התקשורת יועז הנדל וח"כים נוספים החברים בוועדה לבטחון פנים, ביקשו לרדת אל השטח ולפגוש פנים אל פנים את בעלי חנויות הסלולר בשכונת גאולה, הסובלים בחודשים האחרונים מטרור והצקות | מפכ"ל המשטרה ומפקד המחוז הזהירו מתגובת נגד חריפה של התושבים והסיור במתכונתו הנוכחית - בוטל

הח"כים ביקשו לסייר בשכונה החרדית; המפכ"ל התריע
התפרעות מפגיני הסלולר בשכונת גאולה צילום: ישי ירושלמי 'בחדרי חרדים'

במסגרת טרור הסלולר שצובר תאוצה בחודשים האחרונים, ביקשו שלושה חברי כנסת להגיע לסיור בשכונת גאולה החרדית לעקוב מקרוב אחרי התופעה, אלא שהסיור בוטל מחשש שיפגעו.

הסיור תוכנן כהמשך לדיון שהתקיים לאחרונה בוועדה לביטחון פנים. שר התקשורת יועז הנדל, חברת הכנסת יוליה מלינובסקי ויו"ר הוועדה לביטחון פנים מרב בן ארי ביקשו להגיע השטח לפגוש את בעלי חנויות הסלולר שסובלים מהתנכלות נגדם.

על פי הדיווח הבוקר (שלישי) מפכ"ל המשטרה ומפקד מחוז ירושלים פעלו לבטל את הסיור, אחרי שהסבירו לשר ולחברי הכנסת כי הסיור שלהם עלול להביא למהומות באיזור ואף לפגיעה פיזית בהם.

בעקבות כך הודיעו השר והח"כים על ביטול הסיור שככל הנראה יתקיים באופן חשאי כדי לא להביא למהומות באיזור. המסע המדובר וההידברות עם בעלי חנויות הסלולר הוא חלק מקמפיין אותו מוביל שר התקשורת יועז הנדל ונועד להכשיר את הפגיעה של משרדו בקומה הכשרה ובציבור החרדי כולו.

טלפונים סלולריים יועז הנדל סיור טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד