כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
נמחץ ממשאית

התמים החבד"י נהרג בתאונה קשה ומחרידה

הלך לעולמו השליח מאיר יעקב פייוועל ליכאוועצקי ז"ל, בן 19 בלבד, מטורונטו קנדה שפעל בשליחות במדינת אוהיו. אתמול הוא נפגע בתאונת דרכים כשמשאית מחצה אותו למוות ל"ע. מסע ההלוויה יתקיים בטורונטו שם מתגוררים הוריו

התמים החבד"י נהרג בתאונה קשה ומחרידה
מאיר יעקב פייוועל ליכאוועצקי ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: בצער רב וביגון קודר הגיעה הידיעה על פטירתו הטראגית בדמי ימיו של הבחור החשוב התמים מאיר יעקב פייוועל ליכאוועצקי ז"ל, בן 19 בלבד, מחסידי חב"ד בטורונטו קנדה ומהשליחים במדינת אוהיו.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי אתמול - שני אחר הצהרים, בעת שנהג ברכב, נכנסה בו בחוזקה משאית שנסעה במהירות, ומחצה אותו למוות רח"ל.

המנוח ז"ל לאחר שסיים את חוק לימודיו בישיבות חב"ד בעיר מגוריו ואת לימודי הסמיכה לרבנות, יצא לשליחות במדינת אוהיו שבארה"ב, כאשר חצי יום שימש כשליח בישיבת חב"ד בסינסינטי, וחצי יום סייע לשליח המקומי בעיר מאסון הסמוכה בפעילות עם נוער יהודי.

חבריו מספרים על תמים מהשורה הראשונה שדאג והתמסר, היה אהוב על כל מכיריו, ובתקופת השנתיים של הקורונה תמיד מצא פתרונות מקוריים כדי שהבחורים בישיבה בטורונטו יוכלו לקיים בהידור את כל ההלכות, המנהגים ואף החומרות. 

הוא היה בחור שהפגין תכונות מנהיגות, והיה מסור לעבודה על תורת הרבי מליובאוויטש זצ"ל, כך סיפרו חבריו. הוא היה פעיל בפרויקטים כמו 'קובץ הערות' ואפליקציית איגרות קודש, מה שהקל והנגיש יותר ללמוד את התורה של הרבי.

מאיר ז"ל הוביל פרויקט שהחל לפני מספר חודשים, הנגשת 'ליקוטי שיחות' לדיגיטציה, כך שהכל יהיה זמין באינטרנט.

מסע ההלוויה יתקיים בטורונטו שבקנדה שם מתגוררים הוריו ר' מרדכי ואולגה שיחי'. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

חב"ד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד