כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
מלחמה כפויה

תופעה: חיילים רוסים יורים בעצמם כדי להיפצע

חיילים רוסים מחפשים תחמושת אוקראינית כדי שיוכלו לירות לעצמם ברגל ולהישלח הביתה, כך התגלה משיחת טלפון רוסית שיורטה, החייל הסביר שחבריו מקווים לירות זה ברגליים של זה, כדי שישלחו אותם לבית החולים בבודנובסק, עיירה בדרום רוסיה

תופעה: חיילים רוסים יורים בעצמם כדי להיפצע
חיילים רוסים בפעולה צילום: משרד ההגנה הרוסי

כוחותיו של ולדימיר פוטין שנשלחו ללחום באוקראינה, מחפשים תחמושת אוקראינית כדי שיוכלו לירות לעצמם ברגל ולהישלח הביתה, כך לפי שיחת טלפון רוסית שיירטה.

בשיחה שיורטה נשמע חייל רוסי אומר לאמו שהיחידה שלו רוצה למצוא כמה כדורי 7.62 תוצרת אוקראינה, במקום תחמושת 5.62 מ"מ המשמשת את רובי ה-AK-74 הרוסיים, כדי להיפצע איתם תוך ירי ברגל, והוסיף כי "אחרים כבר עשו את זה".

הוא הסביר שחבריו החיילים מקווים לירות זה ברגליים של זה כדי שיחבשו אותם, ואז ישלחו אותם לבית החולים בבודנובסק, עיירה בדרום רוסיה.

בקובץ האודיו שפורסם על ידי שירות הביטחון האוקראיני, נטען גם כי 120 איש כבר פונו לבית החולים עם פצעים וכי 350 נשלחו חזרה לרוסיה בארונות קבורה.

הפנטגון מעריך שלפחות 7,000 חיילים רוסים נהרגו כעת בלחימה, ובין 14,000 ל-21,000 נוספים נפצעו. מספר שמהווה כמעט חמישית מ-150,000 החיילים שפוטין אסף על הגבול לפני שנתן את ההוראה לתקוף ב-24 בפברואר.

החייל ששמו לא פורסם, נשמע אומר לאמו שהצוות שלו כבר לא קרבי, כי האוקראינים פוצצו הכל, ושאם יתקפו אותם עכשיו, הם ימותו. אמו הוקלטה אומרת לו: "אני רוצה שתלך ליחידה שלך ישירות, תגיד להם שנשארתי לבד ואני צריכה את עזרתך". אבל החייל מזהיר שמפקדיו לא ישלחו אותו בחזרה וטען שאנשים שסירבו לשרת כבר קיבלו שמונה שנות מאסר.

הפנטגון מעריך שסך הכל רוסיה איבדה עד 28,000 חיילים, הרוגים ופצועים גם יחד, כל זאת במהלך שלושה שבועות של לחימה באוקראינה. בערך פי שניים מאבדות נאט"ו באפגניסטן במשך שני עשורים.

האבדות כעת כה חמורות, שהמודיעין האמריקני מאמין שחלק מהיחידות הרוסיות לא יכולות להמשיך להילחם. זה תואם את ההערכות של המודיעין הבריטי, שאמר ביום חמישי, כי הפלישה של רוסיה נעצרה "בכל החזיתות עם התקדמות מינימלית ביבשה, בים או באוויר" ב-24 השעות האחרונות, תוך שהיא ממשיכה "לסבול אבדות כבדות".

הדבר היחיד שנשאר לפוטין זה הפצצות מהאוויר על ידי טילים ועל ידי חיל האוויר.

מלחמת אוקראינה רוסיה צבא רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד