ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
"שר התורה שלנו"

אביו של החייל הי"ד: "הרב אמר לי הבן שלך נמצא הכי קרוב לכיסא המלכות"

ברוך בן יגאל, אביו של החייל שנהרג בכפר יעבד במהלך פעילות מבצעית, פרסם פוסט מרגש בפייסבוק ביום שישי, שם כתב על פגישתו עם הגר"ח קנייבסקי זצ"ל: "הרב קיבל אותי לפגישה אישית בחדרו ואמר לי בקול בוכה הבן שלך גיבור ישראל ליד ונמצאים רבי שמעון בר יוחאי ורבי עקיבא"

אביו של החייל הי"ד: "הרב אמר לי הבן שלך נמצא הכי קרוב לכיסא המלכות"
בן יגאל במעון שר התורה זצ"ל צילום: מתוך הפייסבוק של ברוך בן יגאל

ברוך בן יגאל, אביו של סמ"ר עמית בן יגאל הי"ד, לוחם בסיירת גולני שנרצח ב-12 במאי 2020 בכפר יעבד במהלך פעילות מבצעית למעצר חשודים כשאבן הושלכה על ידי מחבל מגג בניין ופגעה בראשו. פרסם פוסט מרגש בפייסבוק על פגישתו עם הגר"ח קנייבסקי זצ"ל.

בפוסט נכתב: "הצטערתי לשמוע שהלך לעולמו גדול הדור, הרב שמריהו יוסף חיים קנייבסקי, הרב קיבל אותי ואת הרב מאיר בלוך, לפגישה אישית בחדרו ואמר לי בקול בוכה כשהוא מלטף לי את הפנים, נוגע בדיסקית של עמית, וכך אמר "הבן שלך גיבור ישראל, נמצא הכי קרוב לכיסא המלכות. לידו נמצאים רבי שמעון בר יוחאי ורבי עקיבא", יצאתי מהפגישה בבני ברק ונסעתי לתדלק ברמת גן, בתחנת הדלק פגשה אותי אישה צעירה שאמרה לי שהיא חלמה על עמית".

"שאלתי אותה מה חלמת? והיא ענתה 'שעמית נמצא הכי קרוב לכיסא המלכות ורבי שמעון בר יוחאי ורבי עקיבא ביחד איתו' הייתי בהלם מוחלט. מה שנאמר לי ע"י הרב קנייבסקי, מילה במילה אמרה הגברת הצעירה, נוח על משכבך שר התורה שלנו".

הגר''ח קנייבסקי הרב חיים קנייבסקי ברוך בן יגאל עמית בן יגאל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד