ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
התקיימו ממי גשמים

אחרי כ-4 שבועות: שני ילדים נמצאו חיים ביער

שני ילדים חולצו לאחר כמעט ארבעה שבועות שאבדו עקבותיהם ביערות הגשם באמזונס שבברזיל | הם פונו לבית החולים לבדיקות | האחים אבדו באמזונס במהלך העונה הגשומה באזור, כשהתנועה בג'ונגל קשה מביום בהיר

אחרי כ-4 שבועות: שני ילדים נמצאו חיים ביער
אילוסטרציה צילום: unsplash

שני אחים ברזילאים, גלאוסו בן 8 וגלייסון בן 6 הלכו לאיבוד בניסיון לתפוס ציפורים קטנות בג'ונגל של מדינת אמזונס ב-18 בפברואר. חוטב עצים מקומי מצא אותם במקרה ביום שלישי האחרון אחרי ארבע שבועות של דאגות וחיפושים קדחתניים. הם צפויים להשתחרר לבתיהם לאחר שטופלו בבית החולים בשל תת תזונה.

לאחר שהנערים נעלמו, מאות תושבים בילו כמעט ארבע שבועות בחיפושים אחריהם. אבל הם נאבדו בדיוק בעיתוי קשה במיוחד - במהלך העונה הגשומה של יער האמזונס, תקופה שמקשה על ההליכה והתנועה בג'ונגל אפילו יותר מתקופה בהירה. החיפושים אחריהם לא העלו דבר.

כוחות החילוץ החליטו לבטל את החיפושים ב-24 בפברואר, אך המקומיים המשיכו לחפש אחר הנערים, כך לפי כלי תקשורת מקומיים. כמעט ארבעה שבועות לאחר מכן הגיעה התפנית בעלילה, הילדים נמצאו על ידי מקומי שיצא לחטוב עצים במרחק של 6 ק"מ מהכפר פלמיירה שבו מתגוררים הבנים עם הוריהם.

אחד הילדים צעק לעזרה כששמע את המקומי חוטב עצים סמוכים להם. בעקבות הקריאות מצא הגבר את שני הילדים שוכבים על קרקעית יער הגשם, רעבים וחלשים, עם שפשופים רבים בעור. לפי התקשורת המקומית, שני הנערים סיפרו להוריהם שהם לא אכלו דבר מאז שאבדו ושתו רק מי גשמים.

גלאוסו וגלייסון הובהלו לבית חולים אזורי, ומשם הועברו במסוק לבית חולים אחר ביום חמישי בבוקר.

איתור נעדרים חיפוש נעדרים אמזונס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד