י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
חוגג 3 שנים בפוליטיקה

גנץ לא מוותר על ראשות הממשלה: "מתכוון להגיע ליעד"

"אני מתכוון להגיע ליעד הזה שעבורו נכנסתי לפוליטיקה, וכן, הוא עובר בראשות הממשלה, והובלת המדינה בסופו של דבר". כך אמר הערב יו"ר כחול לבן בני גנץ בכנס שערכה המפלגה לציון שלוש שנים להיווסדה

גנץ לא מוותר על ראשות הממשלה: "מתכוון להגיע ליעד"
בני גנץ צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

שר הביטחון ויו"ר כחול לבן בני גנץ, נאם הערב (שני) באירוע לציון 3 שנים להקמת מפלגת 'חוסן לישראל' שהפכה תוך חודשים ל'כחול לבן' עם איחוד המפלגות 'חוסן לישראל' ו'יש עתיד' שהתפצלו לבסוף לאחר הבחירות השלישיות בשנת 2020. הטקס נערך במתחם 'אקספו' בתל אביב, בהשתתפות שרים וח"כים מטעם המפלגה הצעירה בהווה ובעבר, כמו השרים לשעבר גבי אשכנזי ועומר ינקלביץ.

גנץ התייחס בדבריו לנושאים הפוליטיים שעל סדר היום וגם סיכם את שלוש השנים הראשונות של המפלגה שחוותה טלטלות, תהפוכות ומתחים: "בסוף 2018, כשקיבלתי את ההחלטה הסופית להיכנס לפוליטיקה, לפני הבחירות – הסקרים היו ברורים – נתניהו ראש ממשלה. בשלב הראשון, מנענו מנתניהו להקים "ממשלת אסון" שלוש פעמים. בשלב השני, הצלנו את הדמוקרטיה, לקחנו חצי מהממשלה אחרי יותר מעשור, והתגייסנו עם כל הקשיים וההתלבטויות בצל מגיפה קשה. התגייסנו עם כל הסיכונים כי זה נקרא לשים את ישראל לפני הכל – גם לפני האינטרסים הפוליטיים, גם אם ידענו שסביר שנתניהו לא יקיים את הרוטציה", אמר גנץ.

גנץ הערב בנאומו. צילום: אלעד מלכה.

על הממשלה הנוכחית אמר שר הביטחון, "כחול לבן נכנסה לממשלה הזו מתוך בחירה, רוצה ופועלת להצלחתה, ותישאר בה כל עוד שהיא משרתת את אזרחי ישראל נאמנה וכל עוד שהיא שומרת על קו ממלכתי, מאוזן ואחראי. אני עושה כל שביכולתי בכדי שכך יהיה".

גנץ סיכם את דבריו ואמר: "רק מפלגה מרכזית, וקואליציה רחבה, תוכל בסופו של יום להוביל לאיחוי הקרעים, להסדרת יחסי דת ומדינה, לחיזוק האמון במוסדות המדינה, לשמירה על הביטחון והבאת שלום. עלינו ובתוכנו".

לדבריו: "זוהי המשימה הגדולה, ואני מתכוון להגיע ליעד הזה שעבורו נכנסתי לפוליטיקה, וכן, הוא עובר בראשות הממשלה, והובלת המדינה בסופו של דבר".

בני גנץ מפלגת כחול לבן ראשות ממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד