כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"קרן רבינו חיים"

"כך תשיבו טובה לרשכבה"ג": בני וחתני מרן שר התורה במכתב חריג

במכתב מיוחד וחסר תקדים כותבים בני וחתני מרן שר התורה זצוק"ל על חובת הצדקה בעת הזו לקופת הצדקה אשר הוקמה על ידי מרן • למכתב הנדיר הצטרף גם מרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין

"כך תשיבו טובה לרשכבה"ג": בני וחתני מרן שר התורה במכתב חריג
יושבים 'שבעה' על הגר"ח צילום: באדיבות המצלם

מיד עם תום מסע ההלוויה אמש של רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי זצוקללה"ה החליטו בניו וחתניו על הקמת "קרן רבי חיים" שעל ידי "קופת העיר" וזאת בכדי שהרבבות יוכלו להשיב מעט טובה למרן ולעשות מעשה טוב לעילוי נשמתו. מדובר בקרן צדקה אשר יסייע לאלפי משפחות נזקקות דרך הקופה שהוקמה על ידי מרן אשר הייתה אמונה עליו בכל ענייני הצדקה.

לחצו כאן כדי להכיר טובה לגר"ח קנייבסקי>>>

על פי הוראתם, הציבור כולו יתגייס כבר כעת לאותם אלפי משפחות אשר אין להם מאומה בתרומה חד פעמית כעת של אלף דולר וזאת לעילוי נשמתו הטהורה של מי שמסר את נשפו למען עולם הצדקה בדור האחרון. ב"קופת העיר" הודיעו כי התורמים כפי ההוראה יזכו ששליח מיוחד מטעמם יעתיר בעד התורמים בציון מרן שר התורה בכל יום לאורך שניים עשר החודשים הקרובים עד ליארצייט הראשון.

בתוך מכתבם של בני וחתני מרן שר התורה זיע"א הם כותבים: "וכאשר ידענו בבירור וגם שמענו מפה קדשו כמה פעמים בימי חייו וביותר בזמן האחרון כי רצונו היה שימשיכו את מעשי הצדקה בקופת העיר אשר יסד וטיפח וריבה מהמסד ועד הטפחות ולכן ראינו לייסד ב"קופת העיר" "קרן רבינו חיים" להמשך מעשי הצדקה לעילוי נשמתו".

למכתבם המיוחד של הגאונים בני וחתני רשכבה"ג מרן שר התורה זצוק"ל הצטרף אמש רבינו מרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין שליט"א, כשעם הצטרפותו הצטרפו גם הגאון הגדול רבי ברוך מרדכי אזרחי שליט"א, הגאון הגדול רבי ברוך דב פוברסקי שליט"א והגה"צ רבי שמעון גלאי שליט"א.

כעת לאחר הסתלקותו לשמי מעלה של אדוננו מורינו ורבינו זוהי ההזדמנות שלנו להשיב לו טובה, זהו הרגע שלנו להשיב לו הכרת הטוב על כל עשרות השנים שהוא מסר את נפשו בעבורנו. כעת זה הזמן שלנו להיענות לקריאה הזו ולתרום למען אותם אלפי משפחות שאין להם מאומה וממתינים לכספי הצדקה. עשו זאת כעת ותזכו ששמכם יוזכר על הציון הקדוש עד ליארצייט הראשון. זה הזמן שלכם להשיב טובה, עכשיו.

לחצו כאן כדי להכיר טובה לגר"ח קנייבסקי>>>

קופת העיר הגר"ח קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד