י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
הרוסים נסוגים

סגן השר: "אוקראינה לקחה בחזרה את כל אזור קייב"

טורים של כלי רכב משוריינים רוסיים ממלאים את הכבישים המהירים, ונראים כבתי קברות של טנקים, האוקראינים מצליחים לכבוש חזרה את כל אזור קייב, לאחר שהרוסים נסוגו

סגן השר: "אוקראינה לקחה בחזרה את כל אזור קייב"
מלחמת אוקראינה רוסיה צילום: צבא אוקראינה

"אוקראינה לקחה בחזרה את כל אזור קייב", כך אמר היום סגן שר ההגנה של המדינה. בנוסף סוכנות הגרעין של אוקראינה אמרה כי הדגל הלאומי הונף מעל המפעל וההמנון של המדינה הושר. לאחר שהרוסים נמלטו מהמקום.

בנוסף כבישים מהירים שהיו בעבר הומים בפאתי קייב, הפכו כעת לבית קברות לעשרות טנקים רוסיים, בעוד האוקראינים ממשיכים בהתקפות הנגד המוצלחות שלהם ברחבי הבירה. טורים של כלי רכב משוריינים רוסיים הפכו לערמות ברזל, כאשר חייליו של הנשיא ולודימיר זלנסקי ממשיכים להדוף את הכוחות הרוסיים, ובמקרים מסוימים לכבוש מחדש כבישים ואזורים ליד קייב.

היחידות האוקראיניות מתקדמות כל הזמן, והן נתקלות בטנקים שרופים ורכבי הובלה של כוח אדם משוריין כבד, המרפדים את הכבישים שפעם היו מאוכלסים בנוסעים שהיו נכנסים או יוצאים מהבירה.

על אף ההצלחה, אמר נשיא אוקראינה: "עדיין לא ניתן לחזור לחיים נורמליים, כפי שהיו פעם, אפילו בשטחים שאנו לקחנו בחזרה לאחר הלחימה, אנחנו צריכים לחכות עד שהאדמה שלנו תהיה חזרה באופן בטוח, חכו עד שנוכל להבטיח שלא יהיו הפגזות חדשות".

 

מלחמת אוקראינה רוסיה קייב טנקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד