ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
"במחאה על שותפות עם רע"מ"

צפו: פעיל ימין התפרץ לנאום סער והוצא באלימות

פעיל הימין אלי ניסני התפרץ הערב לנאום של שר המשפטים גדעון סער בכנס תקווה חדשה ומחה על השותפות עם מפלגת רע"מ בקואליציה, הוא הוצא אל מחוץ לאולם וכונה ע"י סער "פרובוקציה של האופוזיציה" | הוא יגיש תלונה במשטרה בגין אלימות שהופנתה כלפיו לטענתו 

צפו: פעיל ימין התפרץ לנאום סער והוצא באלימות
הפעיל מוצא מהכנס צילום: יוסלה ברגמן

במהלך נאומו של שר המשפטים גדעון סער, הערב (שני) בכנס 'תקווה חדשה', קם אחד המשתתפים וצעק לעברו קריאות נגד הנוכחות של רע"מ בקואליציה, מה שעורר סערה באולם הכנס. לאחר זמן קצר, סדרנים הוציאו אותו החוצה תוך כדי שהם חובטים בו.

מי שהתפרץ, הוא פעיל הימין אלי ניסני, שצעק לעברו של סער "עם התנועה האיסלאמית בתוך הממשלה איך תוכל לקדם את הכל?". פעילי המפלגה קפצו ועצרו אותו ובהמשך המאבטחים גררו אותו החוצה, סער הגיב בהמשך נאומו להתפרצות והאשים כי מדובר ב"פרובוקטורים של האופוזיציה" שפוגעים באחדות העם.

הפעיל סיפר לאחר מכן לערוץ 7: "קיבלתי פיצוצים ומכות בבטן ובראש" הוא הוסיף "אני תמכתי בהם במשך שנים והם יודעים את זה, תשאל את סער ואלקין. הישיבה עם רע"מ מעבר לזה שהיא פסולה ערכית, הם תמוכים במחבלים שמשעינים את השלטון על רע''מ, יש לזה השפעה על מדיניות הממשלה''.

ניסני סיפר: "אני בן למשפחה שכולה ובאמת האמנתי להם, יש לי אכזבה רבה והופתעתי מהאלימות שהופגנה כלפיי... אנשים שמדברים על שינוי היית מצפה שידעו לקבל דעות אחרות". בהמשך הערב מסר כי יגיש תלונה במשטרה בגין האלימות שהופנתה כלפיו.

מתקווה חדשה נמסר: "במהלך כנס תקווה חדשה לרגל חג הפסח, בהשתתפות 550 חברי המפלגה, אדם שאינו חבר המפלגה הסתנן לכנס והפריע ליו״ר המפלגה לשאת את דבריו באופן פרובוקטיבי, ועל כן פונה מהאולם ע"י אנשי ההפקה". 

שר המשפטים גדעון סער נאם הערב (שני) בכנס חברי תקווה חדשה ברמת גן. במהלכו התייחס לגל הטרור הנוכחי והבהיר כי על אזרחי המדינה לעמוד יחד. אלא שלכך הוסיף נימה ביקורתית כאשר אמר: "מול הטרור הזה עומדים ללא חשבונות פוליטיים, העם שלנו קץ בהסתה ובשיסוי בתוכנו. לא הכל מותר לעשות בשביל אינטרסים פוליטיים".

שר המשפטים התייחס גם לסוגיית ההתיישבות ביהודה ושומרון וטען כי "זו כרוכה ללא הפרד בזכותה של ישראל לביטחון לאומי". הוא הוסיף כי עקירת ההתיישבות הובילה להתחזקות גורמי הטרור וסיכם את הנושא באומרו: "עיקר הציונות היה ונשאר: עליה והתיישבות". בהתייחסו לבחירות הבאות, אמר: "נגיע כתנועה גדולה, עם אחיזה איתנה בשטח ועם הישגים מוכחים של עשייה וחקיקה".

סער המשיך להביע אמון במפלגתו, למרות שברוב הסקרים היא איננה עוברת את אחוז החסימה: "לבחירות הבאות אנחנו נגיע, תנועה גדולה, עם אחיזה איתנה בשטח ועם הישגים מוכחים של עשייה וחקיקה."

 

 

מפלגת תקווה חדשה גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד