כ"א אייר התשפ"ד
29.05.2024
מנוחת הנפש באמונה

אביה של אלטע פיקסלר חיזק את הבחורים

בשיא הקעמפ המיוחד 'מנוחת הנפש' לבחורי הישיבה גבוהה 'ברכת אהרן' של חסידי בעלזא, הגיע הרב אברהם פיקסלר להעביר לבחורים החשובים את סיפורו האישי, שטלטל כל לב יהודי באנגליה ובכל רחבי תבל

אביה של אלטע פיקסלר חיזק את הבחורים
הרב פיקסלר בישיבה של בעלזא צילום: באדיבות המצלם

היה זה לפני כחצי שנה עת נלחמו ההורים היקרים על נפש בתם 'אלטע' הי"ד, שלבסוף למגינת לב הוריה וכל שומע - נרצחה על ידי הרופאים בעיר מנצ'סטר שבאנגליה.

סיפור מלחמת ההורים ברופאים ואכזריות הרשויות באנגליה טלטלה את העולם היהודי כולו ואף מחוץ לעם היהודי כאשר מיליוני אנשים בכל העולם עקבו במתח אחרי המלחמה העיקשת של ההורים ברשויות האנגליות כאשר גם רשויות ואנשי ממשל שונים מרחבי העולם ניסו להתערב לטובת ההורים, אך אטימות הרשויות באנגליה גברה מעל כולם והגזרה נגזרה משמים והילדה נקטלה בדמי ימיה.

מסיומה של פרשייה כאובה ומייסרת זו. החלה מסכת אמונה פשוטה ותמימה הפועמת בלב ההורים לפשוט כאש בשדה קוצים כאשר הרב אברהם פיקסלר נוסע ממקום למקום על מנת להעביר את המסר שעל כל אחד ואחד בכל מצב שהוא עליו להשתדל לעשות רצון השם ולא לסטות לרוחות ומאווים שונים ובפרט בעניין גידול הילדים שאין כלל אפשרות לבחור את הילדים אלא על ההורים לאהוב את הילדים כפי שהם גם כשגופנית או ח"ו רוחני המצב אינו סטנדרטי אלא שונה מגדר הרגיל. בכל מקרה, אין להתבייש או להתנכר למצב אלא לחוות ולקבל את זה באהבה בלי סוף כי זה רצון השם.

בחורי הישיבה העומדים כבר בגיל הנישואים יצאו מחוזקים ומלאים במטענים רוחניים באמונה והדרכת החיים. בלב נרגש ומלאי מבט אמיתי לחיים הודו לרב פיקסלר על שניאות לבוא ולשתף אותם בסיפורו המיוחד.

אלטע פיקסלר בעלזא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד