י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
ממשלה עם אויב החרדים?

דרעי מפתיע: מוכן למחול לליברמן בתמורה להצטרפותו לממשלה

הודעתה הדרמטית אמש של יו"ר הקואליציה ח"כ עידית סילמן בדבר פרישתה מהקואליציה, הדליקה בלב רבים מחברי גוש הימין את החלום לחזור לשלטון ולנסות להפיל בכל דרך את הממשלה הנוכחית אך נראה כי יו"ר ש"ס אריה דרעי לקח את הרעיון צעד אחד קדימה | כל הפרטים

דרעי מפתיע: מוכן למחול לליברמן בתמורה להצטרפותו לממשלה
דרעי וליברמן צילום: יעקב כהן, פלאש 90

צעד אחד יותר מידי הולך יו"ר ש"ס אריה דרעי במטרה לחזור לשלטון, ומבהיר כי הוא מוכן אפילו לחזור לממשלה עם האיש שפגע קשות בציבור החרדי גם בשלל אמירות על גבול האנטישמיות וכן בפעולותיו בתפקידו כשר האוצר.

בראיון ל'ישראל היום' אומר אריה דרעי העומד בראש תנועת ש"ס: "יש לנו רוב עם גדעון סער וימינה. אם הם יחזרו הביתה ויגידו טעינו, הייתה לנו נקמה, היו לנו עצבים, אבל אנחנו חוזרים הביתה - תאמין לי שלא נזכיר להם דקה אחר כך שהם היו לא בסדר. אני אדאג לזה. נקבל אותם באהבה מוחלטת. תבואו אלינו בחזרה, בואו תקימו ממשלה, תקבלו תפקידים בכירים".

דרעי הוסיף והפתיע: "אגיד לך אפילו משהו יותר מזה, גם אם איווט ליברמן רוצה לבוא בחזרה - נגיד לו בבקשה, תבוא", חרף כל מה שעשה נגד הציבור החרדי, אומר דרעי "אם הוא ירצה להיכנס לקואליציה ולהיות חלק מאיתנו ביחד זה אפשרי".

במהלך השנים בהן הפך ליברמן את עורו נגד החרדים, דרעי וליברמן לא החליפו ביניהם מילה אחת, במהלך כמה הזדמנויות הבהירו כל הנציגים החרדים כי לא ישבו לצידו בשום קואליציה וכי אין לו מחלילה וכפרה, אך דרעי מצידו אמר אתמול כי "אמנם אין לו מחילה על המעשים שהוא עושה, אבל אני מוכן למחול, הכל כדי להקים ממשלה נורמלית".

אביגדור ליברמן עידית סילמן פרישה מהממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 45 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד