ז' סיון התשפ"ד
13.06.2024
עקף את ג'ראד

ג'ושוע קושנר, המיליארדר הראשון של המשפחה

ג'ושוע קושנר, אחיו הצעיר של ג'ארד קושנר, יועצו של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, נכנס לרשימת המיליארדרים העולמית השנתית של פורבס. האח הצעיר מחזיק הון עצמי של שני מיליארד דולר

ג'ושוע קושנר, המיליארדר הראשון של המשפחה
דולרים. אילוסטרציה צילום: pixabay

ג'ושוע קושנר הוא הבן הראשון במשפחת קושנר שזכה במקום ברשימת האנשים העשירים בעולם של פורבס. לא אחיו המפורסם יותר ולא אביו, צ'ארלס, איל נדל"ן שנכנס לכלא ב-2005 למשך שנתיים בגלל העלמת מס, תרומות לא חוקיות לקמפיין ושיבוש עדים, לג'ושוע קושנר יש שווי נקי מוערך של 2 מיליארד דולר, עקב כמה השקעות, וכן מכירת חלק מחברת ההון סיכון שלו.

האחים קושנר כולל האחיות ניקול ודארה, גדלו בבית אורתודוקסי בליווינגסטון, ניו ג'רזי. בדומה לאחיו הגדול ג'ראד, גם ג'ושוע נשוי לגיורת, הוא התחתן עם  קרלי קלוס, שהתגיירה לפני חתונתם, בני הזוג הם הורים לילד בן שנה, הם נתנו לו את השם לוי יוסף. הזוג הוציא 23.5 מיליון דולר על אחוזה במיאמי עם שמונה חדרי שינה -במרחק של דקות ספורות מאחיו ג'ארד קושנר ואשתו איוונקה טראמפ שגם קנו שם בית.

משפחת קושנר תרמה במהלך השנים מיליוני דולרים לארגונים יהודיים באמריקה ובישראל, לרבות לצה"ל, בית חולים שערי צדק בירושלים. האקדמיה העברית ג'וזף קושנר בליווינגסטון קרויה על שם סבו, שהקים את אימפריית הנדל"ן של המשפחה. בשנת 2016 ג'ארד קושנר הוערך בשווי של למעלה מ-320 מיליון דולר, בעוד שג'וש הוערך בכ-500 מיליון דולר בשל אחזקותיו בחברת סטארט-אפ. היום ג'ושוע שווה כשני מיליארד דולר.

קלוס אינה הראשונה להתגייר, כדי להינשא לאחד מבני משפחת קושנר. אשתו של ג'רארד קושנר, יעל איוונקה טראמפ, בתו של נשיא ארה"ב, התגיירה גם היא בשנת 2009, לפני שנישאה לבעלה היהודי. היא למדה את היהדות אצל הרב האורתודוקסי יחזקאל לוקשטיין בניו יורק ואף התגיירה כדת וכדין על פי הוראתו. השניים שומרים על מסורת ישראל, הולכים רגלית לבית הכנסת בחגי ומועדי ישראל, כך למשל תועד הזוג צועד בחג הסוכות עם ארבעת המינים לעבר בית הכנסת עם ילדיהם.

קושנר ג'ארד קושנר איוונה טראמפ קושנר דולנד טראמפ מיאמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד