ה' סיון התשפ"ד
11.06.2024
"הכל לקח 5-7 שניות"

הניצול מספר: "מאז הפיגוע בבני ברק אני מסובב את הראש כל הזמן"

לאחר הפיגוע הקשה אתמול בתל אביב, עוד ועוד עדויות מתפרסמות, תושב תל אביב מספר כי הוא חיפש מאיפה הרעש של הירי הגיע: "חשבתי זה מגיע מהשמיים". על רגע הירי: "ראיתי את המחבל יורה, היה שקט 20 שניות"

הניצול מספר: "מאז הפיגוע בבני ברק אני מסובב את הראש כל הזמן"
מתנדבי זק"א בזירה צילום: ישי ירושלמי

‏עודד אלקיים, עד ראייה לפיגוע בת"א אתמול. סיפר ל'כאן חדשות' על רגעי הדרמה: "שמעתי פיצוץ, חיפשתי משהו בשמיים. פתאום ראיתי מישהו יורה 6-5 יריות מאקדח. הבר היה מפוצץ. אנשים רצו כמו בסרט. מישהי ברחוב העלתה אותנו אליה הביתה. כי לא ידענו אם יש עוד מחבל את אפילו שלושה או ארבעה מחבלים. הירי לקח בערך 5 שניות - ואז היו 20 שניות של שקט, מאז הפיגוע בבני ברק אני מסובב את הראש".

עודד אלקיים, עד ראייה לפיגוע בת\"א

"עלינו לבית של מישהי שהכניסה אותנו, היינו שם איזה שעה, ואז הגיעו שוטרים ודפקו בדלתות של הבניין, הם חיפשו את המחבל". עודד אומר כי "עוד יומיים יהיה שוב מפוצץ מלא אנשים, אנשים כאן ישכחו, יש לנו זיכרון קצר, במקום אחר בעולם אנשים יושבים בבית שנה שלמה מפחד".

יוסף שעובד בחנות גלידות סיפר אתמול שעה קלה לאחר הפיגוע ל'בחדרי חרדים' כי: "כששמעתי את היריות חשבתי לרגע שזה אולי שיפוצים באזור, אבל תוך שניות ראיתי אנשים רבים נמלטים לכיווני באותו רגע, אמרתי ללקוחות בתוך החנות לרדת למטה, יש לנו סוג של מרתף - מחסן סגרתי מהר את החנות, רצנו למטה, היינו בפנים בין 20 דקות לחצי שעה, ורק לאחר שראינו בחדשות שהמצב נרגע עלינו בחזרה למעלה, הרחובות כאן ריקים, רק שוטרים מסתובבים פה, אנחנו לא רגילים לראות בשעה כזאת ביום חמישי את המקום כפי שהוא נראה עכשיו".

פיגוע בתל אביב ניצול עדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד